به گزارش ایرنا تیم شهرداری ماهشهر عصر روز یکشنبه در هفته بیست و هفتم این رقابت ها در خانه میزبان تیم بادران تهران بود که با نتیجه یک بر یک متوقف شد.
در این دیدار تیم شهرداری ابتدا با گل دقیقه 20 امیر میربزرگی از تیم بادران عقب افتاد اما در ادامه مهدی عبدی در دقیقه 70 گل تساوی بخش زردپوشان ماهشهری را به ثمر رساند.
تیم شهرداری ماهشهر از 27 بازی خود تاکنون 12 باخت، 9 برد و 6 تساوی کسب کرده و با احتساب 33 امتیاز در مکان دوازدهم رده بندی قرار دارد.
در دیگر بازی این هفته نیز تیم نفت مسجدسلیمان دیگر نماینده خوزستان در دیداری بیرون از خانه به مصاف تیم گل گهر سیرجان رفت که با نتیجه 2 بر شکست خورد.
در این دیدار تیم رده هشتمی گل گهر ابتدا با دو گل اکبر صغیری و مهرداد آوخ از حریف صدرنشین خود پیش افتاد و در ادامه تک گل حسین دوستدار نتوانست مانع شکست نفتی های مسجدسلیمان شود.
شاگردان محمود فکری(تیم نفت مسجدسلیمان) در این فصل رقابت ها از 27 بازی خود، 15 برد، چهار باخت و هشت تساوی کسب کرده اند و هم اکنون با کسب 53 امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارند.
فرشید پاداش بازیکن تیم شهرداری ماهشهر با به ثمر رساندن 13 گل در صدر جدول گلزنان لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.
2 تیم نفت مسجدسلیمان و شهرداری ماهشهر در هفته بیست و هشتم رقابت‌ های لیگ دسته اول از ساعت 15:15 روز شنبه 26 اسفندماه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف یکدیگر می روند.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.