به گزارش ایرنا تیم استقلال خوزستان عصر روز شنبه در هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه غدیر اهواز میزبان تیم نفت تهران بود که با نتیجه یک بر صفر به برتری رسید.
تنها گل این بازی در دقیقه 60 بازی توسط عادل کلاه کج که از پاس میثم دورقی به خوبی استفاده کرد به ثمر رسید و دروازه نفتی ها را باز کرد.
در دقیقه 45 این دیدار عبداله ویسی سرمربی تیم استقلال خوزستان و اکبر یوسفی سرپرست تیم نفت تهران به دلیل اعتراض به تصمیم داور از زمین بازی اخراج شدند.
در این دیدار حکیم نصاری و جونیور مارینی از استقلال خوزستان و فرید محمدی زاده و امیرحسین یحیی زاده از تیم نفت تهران از داور بازی کارت زرد دریافت کردند.
در این دیدار آبی های خوزستان با ترکیب وحید شیخ ویسی، عقیل کعبی، میثم دورقی، حکیم نصاری، جونیور مارینی، علیرضا دغاغله، ابوالفضل علایی، اسماعیل شریفات ، دانیال ماهینی، یعقوب کریمی و عادل کلاه کج به میدان رفتند.
همچنین میلاد فراهانی، فرید محمدی زاده، جهانبخش ذبیحی، علیرضا عزت کرامت، محسن بنگر، سید امین منوچهری، امیرحسین فشنگچی، پوریا امینی، امیرحسین یحیی زاده، رضا حبیب زاده و حمید خدابنده لو ترکیب تیم نفت تهران را تشکیل می دادند.
تیم استقلال خوزستان با کسب این پیروزی 23 امتیازی شد و در مکان پانزدهم رده بندی قرار گرفت.
9879/ 6037
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.