به گزارش ایرنا سومین مراسم یادواره شهدای تکواندوکار کشور و تجلیل از شهدای شاخص این رشته با حضور خانواده شهدا و همچنین قهرمانان و خانواده تکواندو، روز جمعه به میزبانی اهواز برگزار شد.
در این مراسم سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، ابراهیم نصیری معاون اداره کل ورزش و جوانان،عبدالرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و تنی چند از مسوولان لشکری و کشوری حضور داشتند.
در این یادواره که همه ساله به مناسبت 500 شهید تکواندوکار کشور برگزار می شود، از خانواده 30 شهید تکواندوکار خوزستانی تجلیل به عمل آمد.
سید محمد فولادگر رییس فدراسیون تکواندو در این مراسم گفت: دو یادواره قبلی در تهران برگزار شد که آثار و برکات بسیاری برای تکواندو کشور داشت به همین جهت تصمیم گرفتیم سومین یادواره را در استان خوزستان برگزار کنیم.
وی بیان کرد: از دو سال گذشته برگزاری یادواره شهدای تکواندو کشور به عنوان یک اصل در تقویم ورزشی فدراسیون قرار گرفت و بنا داریم هر سال این مراسم را در استان های مختلف کشور برگزار کنیم.
فولادگر با اشاره به این که صاحب اصلی این گردهمایی ها شهدا هستند افزود: آنچه که واقعیت دارد ما به لطف و نگاه شهدا احتیاج داریم و قطعا خانواده های شهدا الهام بخش تکواندو کشور هستند و امیدواریم که مورد عنایت شهدا قرار بگیریم.
9879/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.