به گزارش خبرنگار ایرنا نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نقش خوزستان را در دوران دفاع مقدس نقشی غرورآفرین و همراه با عزت دانست.
فریدون حسنوند اظهار کرد:مقاومت ستودنی مردم اندیمشک در دوران دفاع مقدس نقش مهمی در عقب راندن دشمن بعثی داشت و حمایت های همه جانبه از دشمن بعثی خللی در اراده مردم ما وارد نکرد.
وی افزود:نیروی هوایی و فرزندان پرافتخار ایران اسلامی به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی و جانفشانی کردند و تاریخ هیچ گاه رشادت این بزرگ مردان را فراموش نخواهد کرد.
وی با اشاره به تلاش های گسترده برای بهبود زیرساخت های اندیمشک اظهار کرد:امروز بزگترین خانه کشتی در اندیمشک شروع شده و سالن دو هزار و پانصد نفری شهید سروندی نیر در آینده نزدیک بهره برداری می شود.
وی گفت:ورزش بانوان مورد کم لطفی قرار گرفته بود اما با ایجاد فضاهای ورزشی مانند استخر دریا و سالن ورزشی حجاب بخشی از دغدغه بانوان حل شده است.
حسنوند احداث جاده های سلامت و آغاز عملیات احداث بیش از 20 چمن مصنوعی توسط وزارت نفت و ورزش و جوانان استان و همچنین توسعه پارک ها ،تکمیل استخرها و اماکن متعدد را گامی برای ایجاد روحیه نشاط وشادابی در اندیمشک عنوان کرد.
این مراسم به میزبانی پیشکسوتان ورزش اندیمشک برگزار و طی آن از 6 خلبان برجسته و پرافتخار دوران دفاع مقدس تجلیل شد.
7281/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.