به گزارش ایرنا محمود ایلخان روز پنجشنبه در نشست مجمع بسیج مهندسان کشور در سرسرای مجتمع فجر اهواز اظهار کرد: بهبود وضعیت نظام مهندسی کشور همواره یکی از دغدغه ها و اولویت های اصلی ما به شمار می رود.
وی افزود: سعی می کنیم با نگاه ملی در جهت ارتقاء سازمان نظام مهندسی که در نهایت منجر به ارتقاء کیفیت ساخت در کشور می‌شود، بحث و گفت و گو کنیم.
رییس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور بیان کرد: نظام مهندسی ساختمان یک نهاد عمومی غیردولتی است که با انتخابات شکل گرفته و اعضای هیات مدیره آن مشخص و بر اساس قانون وظایفی را بر عهده دارد.
وی تصریح کرد: انتظار می رود این هیات مدیره ها با استفاده از ظرفیت مجمع خود امور را اداره کرده و مباحث را دنبال کنند.
ایلخانی افزود: متاسفانه در سازمان نظام مهندسی کمتر دیده ایم که به همه امور به صورت کامل پرداخته شود و اهداف تعریف شده اجرایی شود.
وی بیان کرد: اگرچه سازمان نظام مهندسی در استانها اقدامات خوبی را تاکنون صورت داده‌اند اما کافی نبوده و هنوز ضعف هایی در این بخش مشاهده می شود.
رییس سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری کشور گفت: متاسفانه در برخی از بخش‌ها اقدامات لازم صورت نگرفته است و در بازدیدی که از ساختمان های جدید سرپل ذهاب داشتیم ، مشاهده کردیم که در زلزله اخیر آسیب های جدی دیده اند در حالی که ساختمانهای جدید نباید با چنین شرایطی مواجه شوند.
7152/6064
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.