ایرج سلیمانی صبح سه شنبه درگفت وگو با ایرنا افزود: شب گذشته به دنبال تخلیه مواد شیمیایی نامعلومی در اطراف خور سیف در نزدیکی اتوبان ۱۷ شهریور بندرماهشهر بوی آزاردهنده ای در فضای شهر پراکنده شد.
وی با بیان اینکه شهروندان این اطمینان را داشته باشند خطر جدی سلامت آنها را تهدید نمی کند، اضافه کرد: نمونه ای ازمواد تخلیه شده جمع آوری و برای بررسی دقیق به آزمایشگاه منتقل شده وکمیته بحران در حال رسیدگی به موضوع است که نتایج بررسی ها را به اطلاع عموم شهروندان می رسانیم.
فرماندار بندرماهشهر نیز در گفت و گو با ایرنا در این زمینه اظهار کرد: شب گذشته یک تانکر محموله ای را در زمینی به مساحت حدود 50 متر در اطراف خور سیف تخلیه کرده که منجر به انتشار بوی نامطبوع در شهر شد.
محسن بیراوند ادامه داد: کمیته مدیریت بحران شهرستان به همراه نمایندگانی از شرکت پخش فراورده های نفتی اقداماتی فوری برای بررسی و تعیین مواد منتشر شده ازاین محموله نامشخص آغاز کرده است.
وی اضافه کرد: تلاشها برای شناسایی عاملان این اقدام نیز در دست انجام است و بعد از دریافت اطلاعات تکمیلی متعاقبا ازطریق رسانه ها به مردم اطلاع رسانی می شود ولی جای نگرانی خاصی نیست.
به گزارش ایرنا، بر اساس اخبار رسیده مردم شهر از بوی منتشر شده ابراز گلایه مندی می کنند، این بوی نامطبوع ، سوزش چشم و حالت تهوع در بین شهروندان ساکن مناطق اطراف محدوده یاد شده را به دنبال داشت.
9857/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.