فرماندار اندیکا روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: طغیان رودخانه فصلی 'دره شیران' از سه روز پیش ارتباط 10روستای بخش چلو را با مرکز بخش قطع کرده است.
منوچهر ورناصری افزود : طغیان این رودخانه یکی از مشکلات دیرینه این منطقه است که تنها راه برطرف کردن آن احداث یک پل 50متری است.
وی ادامه داد:در حال حاضر جاده جایگزین برای تردد این روستاییان، جاده رگ منار است که علاوه بر سخت گذر بودن در بارندگی های اخیر نیز بخشی هایی از آن تخریب شده است.
رییس شورای اسلامی بخش چلو نیز در این باره به خبرنگار ایرنا گفت:تاکنون هیچ اقدام عملی برای بازگشایی جاده ارتباطی 10روستای بخش چلو انجام نشده و اهالی همچنان منتظر بازگشایی جاده هستند.
امامقلی صادقی افزود: غیر از 10روستای دهستان شیمبار، جاده ارتباطی روستاهای کمفه ، رپی و تنگسنان نیز به طور کامل مسدود شده است.
وی در پایان گفت : بازگشایی جاده های ارتباطی بخش چلو نیاز به یک عزم جدی تری دارد تا روستاییان بیش از این در انتظار نمانند.
طغیان رودخانه فصلی دره شیران در اسفندماه سال 1383موجب غرق شدن چهار نفر شد که دوتن از این افراد نجات یافته و دو نفر دیگر جان باختند.
این رودخانه علاوه بر قطع راه ارتباطی 10روستا با بیش از چهار هزار نفر جمعیت ، مسیر ییلاق و قشلاق عشایر استان خوزستان را نیز قطع کرده است.
شهرستان اندیکا به سه بخش مرکزی ،چلو و آبژدان تقسیم شده و در 186 کیلومتری شمال شرق اهواز قرار دارد.
7159/6002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.