مسعود سلطانی فر روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا در اهواز اظهار کرد: رسیدگی به مشکلات خوزستان از جمله ورزش قطعا بسیار مهم بوده و تلاش می کنیم ورزش خوزستان به جایگاه واقعی خود برگردد.
وزیر ورزش و جوانان همچنین در خصوص سفر خود به استان خوزستان عنوان کرد: در سفر به خوزستان نشست مشترکی با فدراسیون های ورزشی برگزار می شود و عملکرد فدراسیون ها مورد بررسی قرار می گیرد و امیدواریم نتیجه این نشست به سود ورزش کشور و خوزستان باشد.
وی افزود: تمام تلاش ما در طی سال های اخیر رسیدگی به ورزش کشور از لحاظ زیرساخت و نرم افزاری بوده و تلاش می کنیم امکانات ورزشی خوبی در سراسر کشور توزیع شود. در سه سفر گذشته خود به خوزستان از امکانات شهرهای مختلف این استان دیدن شدو در این سفر هدفمان رسیدگی بیشتر به ورزش استان است.
سلطانی فر گفت: قطعا توجه به ورزش خوزستان توجه به ورزش کل کشور بوده لذا تلاش می شود توجه ویژه ای به ورزش این استان شود.
در سفر یک روزه وزیر و ورزش و جوانان به خوزستان ، هفت معاون وزارتخانه و 51 رئیس فدراسیون های ورزشی مختلف سلطانی فر را همراهی می کنند.
حضور در یادمان شهدای هویزه و اهدای تاج گل بخشی دیگری از برنامه سفر استانی وزیر ورزش و جوانان و روسای فدراسیون های ورزشی به خوزستان است.
همچنین قرار است هفت معاون وزیر به همراه روسای فدراسیون ها منتخب و مدیر عامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن به شهرهای آبادان ، خرمشهر ، دزفول ، بندرماهشهر ، بندر امام ، دشت آزادگان ، شوشتر ، مسجدسلیمان و هویزه سفر کنند و ضمن افتتاح و بازدید از طرح ها و پروژ های ورزشی با هیات های ورزشی این شهرها نشستی به منظور بررسی مسایل و مشکلات برگزار می کنند.
9879/6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.