فرهاد جاموسی روز چهارشنبه به ایرنا افزود:با توجه به علاقه مندی جوانان دزفول به ورزش موتورسواری تلاش زیادی از سوی مسئولان این شهرستان برای واگذاری قطعه زمینی به منطور احداث پیست موتورسواری صورت گرفت که تلاش ها نتیجه داد و مشکل زمین این پیست حل شد.
وی با تقدیر از پیگیری نماینده مردم دزفول و دیگر مسئولان محلی در این رابطه گفت:10 هکتار زمین حوالی آرامستان جدید دزفول از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به اداره ورزش و جوانان دزفول واگذار شد تا نسبت به آماده سازی آن برای موتورسواری اقدام کند.
وی اظهار امیدواری کرد با حل مشکل و واگذاری این زمین ،پیست موتورسواری دزفول هرچه زودتر آماده شده و در اختیار جوانان قرار گیرد.
تعداد موتورسیکلت های در حال تردد در شهرستان دزفول بیش از 300 هزار دستگاه تخمین زده شده است.
به دلیل نبود پیست موتورسواری در دزفول خیابان های این شهر به محلی برای انجام حرکات نمایشی از سوی برخی جوانان موتورسوار تبدیل شده است که سوانح متعدد منجر به مرگ را به دنبال داشته است .
به گزارش ایرنا تعداد زیاد راکبان موتورسوار در شهرستان دزفول که گفته می شود نسبت به جمعیت حدود 500 هزار نفری این شهرستان رقمی کم نظیر در استان خوزستان و کشور می باشد به دلیل نبود زیر ساخت لازم از جمله پیست موتور سواری به یک معضل حاد شهری تبدیل شده است.
سرهنگ علی الهامی فرمانده انتظامی دزفول تعداد موتورسیکلت های در حال تردد در این شهرستان را شامل حدود 200 هزار دستگاه موتورسیکلت شماره گذاری شده و 100 هزار دستگاه موتورسیکلت فاقد شماره و یا فرسوده با عمر بالای 30 سال عنوان کرد.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.