به گزارش ایرنا مجید جلالی روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان، در اهواز اظهار کرد: محور کار ما بر روی تمرین است اما در دور برگشت عملکرد تیم ما به دلیل کیفیت نامناسب زمین تمرین، مطلوب نبود این در حالی است که در دور رفت نتایج بسیار خوبی کسب کردیم.
وی با بیان اینکه در نیم ‌فصل دوم تمام باشگاه ‌ها خود را تقویت کردند اما ما درحد بضاعت‌ خود بازیکن جذب کردیم افزود:با توجه به شرایط زمین تمرین مان، برای یک ساعت و نیم تمرین بیش از10ساعت وقت می‌گذاریم تا بتوانیم به نتیجه مطلوب برسیم که این موضوع به ما لطمه وارد می زند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا شرایط کسب سهمیه آسیایی را دارید افزود: به آینده و مسابقات پیش رو خوشبین هستیم و دلیل ندارد که به گرفتن سهمیه آسیایی امیدوار نباشیم. در بازی برابر فولاد از جوانانی استفاده می کنیم که به دنبال فرصت هستند تا خود را ثابت کرده و آینده پیکان را رقم بزنند.
جلالی با اشاره به اینکه فولاد جزو بهترین تیم های لیگ ایران محسوب می شود گفت:فردا بازی خوبی در پیش داریم و با شناختی که از بازیکنانم دارم می ‌توانیم بهترین نتیجه را رقم بزنیم.
وی همچنین با بیان اینکه خاک در خوزستان به همان نسبت که در دوران دفاع مقدس کشته دادیم، قربانی می‌گیرد و به نوعی مرگ پنهان است اظهارکرد: مردم این استان یک دوره درگیر جنگ بودند و حالا مشکل خاک دارند.
سرمربی پیشین تیم فولاد خوزستان ادامه داد: زمانی که در اهواز بودم خیلی اوقات نمی‌ توانستیم تمرین کنیم. مثلا در بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس حتی 50 متر آن طرف تر را نمی ‌دیدیم در حالی که بازی در همان شرایط برگزار شد. اینها درد و مصیبت است که انسان نمی‌داند به چه کسی بگوید.
وی افزود: اگر الان کل کشور بسیج شوند و برای رفع این موضوع تلاش کنند شاید 10 سال طول بکشد که این مساله حل شود.
دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و پیکان در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر روز پنجشنبه هفته جاری در اهواز برگزار می شود.
9879/ 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.