جواد کاظمی الباجی روز یکشنبه در حاشیه مراسم راهپیمایی 22 بهمن در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم هوشیار اهواز با حضور آگاهانه و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه بار دیگر با گفتمان انقلابی، پرچم ایران اسلامی را بر افراشتند و پشتیبانی خود را از نظام اعلام کردند.
وی با بیان این که کشور ایران برگرفته از یک نظام مردم‌سالار دینی است که دشمنان همواره به دنبال ایجاد توطئه علیه آن هستند افزود: از روز اول پیروزی انقلاب تاکنون توطئه و فتنه دشمنان علیه این نظام ادامه داشته است لذا همگی ما باید هوشیار بوده و مطیع امر رهبر خود باشیم تا از آسیب ها در امان بمانیم.
نماینده مردم اهواز، باوی و حمیدیه در مجلس عنوان کرد: ملت ایران تا پای جان از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع می کند اما از دولت انتظار داریم که علاوه بر خدمت به مردم، با مفاسد اقتصادی که خواسته مردم است مبارزه کند.
وی با اشاره به این که همه ما باید از ولایت‌ فقیه (مقام معظم رهبری) پیروی کنیم و هرکس از مدار ولایت و راه انقلاب خارج شود در مسیر دشمن گام بر داشته است افزود: خوشبختانه امروز کشور ما به پشتوانه مردم در تمام عرصه ها استقلال یافته و در مقابل هیچ قدرتی سر خم نمی کند که این موضوع نشانه اقتدار نظام است.
الباجی با بیان این که دشمنان ما ترس دارند که انقلاب اسلامی به الگویی برای جهانیان مبدل شود افزود: امروز انقلاب اسلامی تنها مختص یک سرزمین نیست و در بین کشورهای مختلف گسترش یافته است.
وی عنوان کرد: مردم امروز همانند مردم دوران پیروزی انقلاب اسلامی، ضد آمریکایی هستند و هر جا که نیاز باشد به میدان آمده و به یاری خدا دشمن را سرکوب کردند.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.