به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدجواد عادل پور یکشنبه در جمع مردم ولایتمدار خرمشهر با بیان اینکه مسئولان نظام مقدس اسلامی با تفکر انقلابی، برای محقق کردن آرمان های انقلاب اسلامی به مردم خدمت رسانی کنند، گفت: مردم بار دیگر با حضور خود در صحنه سیاسی به رغم همه مشکلات و چالش های اقتصادی در کشور ثابت کردند، به انقلاب اسلامی پایبند هستند.
وی اظهار داشت: این مردم همان مردم سال 57 هستند و نسبت به اصول و ارزشهای انقلاب حساس هستند و برای تحقق آرمان های امام راحل(ره) تا پای جان پایبند بوده و دست متعرضین به ارزش های انقلاب اسلامی را از ریشه قطع می کنند.
حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه دشمنان بدانند ملت ایران اسلامی امروز ملتی آگاه و با بصیرت هستند گفت: بنا بر این مسئولان نظام مقدس اسلامی برای محقق کردن اقتصاد مقاومتی با مدیریت جهادی مشکلات مردم را رفع کنند.
وی بزرگترین ارمغان ملت ایران اسلامی را برقراری حکومت دینی عنوان کرد و گفت: ارمغان انقلاب اسلامی در 22 بهمن استقلال همه جانبه اعم از استقلال سیاسی، اجتماعی، فرهنگی بود اما هنوز به آن نقطه مطلوب استقلال اقتصادی نرسیده ایم.
حجت الاسلام عادل پور، عزت ایران اسلامی را اقتدار و نفوذ بین المللی دانست و گفت: امروز کشور ایران اسلامی نه تنها دارای نفوذ صددرصدی در منطقه است بلکه در تمام دنیا نفوذ نسبی دارد.
امام جمعه موقت خرمشهر دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی را خوب ارزیابی کرد و گفت: ایران اسلامی در طول دوران انقلاب به پیشرفت های عملی و فناوری قابل توجهی دست یافته است.
حجت الاسلام عادل پور افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی در بحث نظامی حرف اول را می زند و هیچ قدرتی حتی آمریکا جرات مقابله با ایران اسلامی ندارد.
به گزارش ایرنا مردم شهید پرور خرمشهر از میدان شهید مطهری(ره) تا مسجد جامع راهپیمایی کردند و در پایان راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با اجتماع در مقابل مسجد جامع ضمن قرائت قطعنامه بار دیگر با آرمان های شهدا ، معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.
7100/7165/6064
خبرنگار: کمیله حجازی ** تنظیم: حمید رضا ترابی فرد **انتشاردهنده:محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.