به گزارش خبرنگار ایرنا آستان متبرک حضرت سبزقبا(ع) دزفول امسال هم شاهد اجتماع مردم انقلابی بود که برای تجدید بیعت با آرمان های انقلاب بار دیگر به میدان آمده بودند.
راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در دزفول پس از سخنرانی حجت الاسلام عباسعلی اختری عضو شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور در اجتماع مردم انقلابی این شهرستان در مقابل حرم مطهر حضرت محمدبن موسی الکاظم(ع) - سبزقبا آغاز و با شعار الله اکبر ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل و شعار ' ما همه باهم هستیم پشت ولایت هستیم' تا جوار شهدای انقلاب ، شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم دزفول در شهید آباد ادامه داشت.
راهپیمایی 22 بهمن امسال دزفول نسبت به سالهای قبل از نظر خیل جمعیت و نیز اقشار مختلف مردم شرکت کننده متفاوت تر از سالهای گذشته بود. از جوانان و نوجوانان گرفته تا پیرمرد و پیرزنان انقلابی که با وجود کهولت سن و به یاد روزهای دوران انقلاب بار دیگر احساس تکلیف کرده و به صحنه آمده بودند جلوه خاصی به این رویداد حماسی در دزفول بخشید.
حضور مادرانی که فرزندان خردسال خود را در آغوش گرفته بودند در این راهپیمایی باشکوه بار دیگر صحنه های روزهای آغازین انقلاب اسلامی را در شهر دزفول زنده کرد.
اقشار مختلف مردم دزفول در پایان راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با اجتماع در جوار شهدا و سر دادن شعار الله اکبر بار دیگر با آرمان های شهدا ، معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری تجدید بیعت کردند.
6068
خبرنگار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.