به گزارش ایرنا حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه های این هفته نماز جمعه بندرماهشهر در مصلای امام خمینی (ره) این شهر با تبریک ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: حادثه انقلاب اسلامی یک حادثه بسیار عظیمی در تاریخ معاصر ایران است.
وی افزود:مردم به رهبری امام خمینی(ره) با تفکرهای دینی خود به پا خواستند و رهبر خود را حمایت و انقلاب پیروز شد.
امام جمعه بندرماهشهر در ادامه با اشاره به استقامت و سربلندی انقلاب اسلامی ایران خاطر نشان کرد: دین داری مردم و علاقه آنها به رهبرشان موجب شد نه تنها این نهضت به پیروزی برسد بلکه بعد از گذشت چهار دهه از پیروزی انقلاب با وجود تمام هجمه ها و توطئه ها این نظام همچنان به راه خود با قدرت ادامه می دهد که رفته رفته استحکام آن بیشتر می شود.
حجت الاسلام غبیشاوی ادامه داد: در این چهار دهه تلخی ها و مزاحمت هایی از سوی دشمن ایجاد شد و مشکلاتی نیز در پی بی تدبیری برخی افراد داخلی رخ داد اما این انقلاب همچنان پابرجاست.
خطیب جمعه بندرماهشهر در فراز دیگری از خطبه ها با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری عنوان کرد: حضور ملت عظیم ایران در 22 بهمن ماه امسال تماشایی خواهد بود.
حجت الاسلام غبیشاوی در پایان با دعوت مردم به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه اظهار کرد: هر یک از ما باید مبلغی برای حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن باشیم و بار دیگر با شهدا و خانواده معظم شهدا تجدید بیعت کنیم.
9858/6068
خبرنگار: آمنه محتشمی**انتشار:فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.