رییس سازمان آتش نشانی شهرداری شوش روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت:در ساعت 10 صبح امروز حادثه آتش سوزی در یک خانه در روستای بیت شجاع از توابع بخش فتح المبین شهرستان شوش به آتش نشانی شوش اطلاع داده شد.
حبیب رشنو افزود: در پی وقوع این آتش سوزی که ناشی از اتصال برق رخ داد خودروی آتش نشانی از ایستگاه شماره 2 شوش به روستای مذکور اعزام شد اما به دلیل خرابی پل شناور امکان تردد ماشین آتش نشانی مسیر نشد.
وی اظهار داشت: از آنجا که به دلیل خرابی پل شناور امکان تردد خودروی آتش نشانی نبود ، ماموران تجهیزات آتش نشانی را پای پیاده از پل شناور کرخه عبور داده و با خودروی سواری عازم محل حادثه شدند اما با گذشت یک ساعت از وقوع آتش سوزی تمام لوازم موجود در این خانه مسکونی در آتش سوخت و خسارت زیادی به آن وارد شد.
رئیس سازمان آتش نشانی شوش با تاکید بر ضرورت احداث ایستگاه آتش نشانی در غرب کرخه بر ضرورت تسریع در ساخت وتکمیل پل شهید ناجیان و مرمت پل شناور کرخه برای عبور خودروهای امدادی تاکید کرد.
رشنو همچنین در خصوص علت اعزام نشدن خودروی آتش نشانی از شهر فتح المبین به محل حادثه نیز گفت:با وجود هماهنگی خودروی آتش نشانی شهر فتح المبین دیر به محل حادثه رسید.
روستای بیت شجاع در فاصله 40 کیلومتری شوش در بخش فتح المبین واقع است.
در پی بسته شدن پل شهید ناجیان در غرب کرخه بر روی خودروها به منظور تعریض این پل از اوایل امسال تاکنون تردد خودروها تنها از روی پل شناوری که در مجاورت آن بر روی رودخانه کرخه مستقر شده انجام می شود.
پل شناور نیز مدتی پیش برای چد روز به دلیل خرابی آن بر روی خودروها بسته شد.
تردد خودروهای سنگین از روی پل شناور کرخه امکانپذیر نیست.
6068/7280
خبرنگار:مجتبی پناهی **انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.