به گزارش ایرنا سرهنگ عبدالرضا حاجتی شامگاه جمعه در آیین وداع با پیکر 28 شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس در حرم علی ابن مهزیار اهوازی اظهار کرد: ایران اسلامی روزی چهارراه اقتصاد جهان برای آمریکا و سایر وابستگانش بود و خوزستان از نظر استراتژیک برای دشمنان اهمیت بالایی داشت و انقلاب اسلامی در زمانی رخ داد که بزرگترین سردمداران منطقه زیر بلیط شوروی و آمریکا بودند.
وی افزود: انقلاب اسلامی تنها یک اتفاق سیاسی در حوزه ایران نبود بلکه با گذشت حدود 40 سال از انقلاب، بزرگترین کشورهای جهان متزلزل شده اند اما نظام انقلابی ایران همچنان استوار است.
معاون اجرایی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: ایران اسلامی به برکت خون شهدا همواره در برابر تهدیدها و تحریم ها ایستاده است و هیچ قدرتی تاکنون نتوانسته این عزم و اراده ملی را سست کند.
سرهنگ حاجتی تصریح کرد: روزهای پس از انقلاب سیاستمداران برجسته جهان اعلام کردند که بزرگترین ضرر را در جهان متحمل شده اند چرا که مرزی که ایران با شوروی داشت بیشترین و بهترین مرز برای جاسوسی آمریکا بود که با انقلاب اسلامی دشمن ناکام ماند.
وی همچنین به افزایش قدرت حزب الله در منطقه اشاره کرد و گفت: به فرمایش رهبر معظم انقلاب امروزه اگر اسرائیل خطایی مرتکب شود هیفا و تلاویو با خاک یکسان خواهد شد چرا که روزی برد موشک های حزب الله تنها یکصد کیلومتر بود و امروز 400 کیلومتر است.
معاون اجرایی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان با بیان این که حزب الله لبنان یک جریان متفکر انقلابی است که به جریان ولایت متصل است گفت: حزب الله در حال حاضر 120 هزار موشک اماده شلیک دارد و دشمنان نباید این قدرت را نادیده بگیرند.
وی بیان کرد: دشمنان می گفتند بشار اسد را یک روزه برمی دارند اما هفت سال گذشته و هنوز هیچ اقدامی نتوانسته اند در این خصوص صورت دهند که این نشان دهنده سرخوردگی واشتباه محاسباتی آنهاست.
سرهنگ حاجتی همچنین به کارشکنی های رژیم آل سعود در منطقه اشاره کرد و گفت: اکنون یک میلیون نیروی کماندوی مقاومت مردمی یمن آماده وارد شدن به ریاض هستند و این یزید کوچک باید مراقب یاوه گویی های خود برای کشورهای منطقه باشد.
وی بیان کرد: اگرچه ایران اسلامی مانند برخی کشورهای غربی که دارای بمب اتم هستند، حق وتو ندارد اما با تکیه بر روحیه شهادت طلبی جوانان خود و به برکت خون شهدا هر دشمنی را از پای درمی اورد.
معاون اجرایی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: جریانات سیاسی مخالف ایران آرزوی شکست ما را با خود به گور خواهند برد چرا که ایران در زمان جنگ با دستان خالی دشمن را زمین گیر کرد و اکنون که یکی از قدرت های مطرح جهان است، هم هیچ تهدیدی نمی تواند این بدنه استوار را بلرزاند.
/6002/7152 خبرنگار: محمدرضا خبازان**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.