رئیس انجمن بهکاپ استان خوزستان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: :طی برگزاری مسابقات بهکاپ کشور در زمین چمن مصنوعی دانشگاه آزاد دزفول، گلف بازان تیم همدان برای همدردی با مردم خوزستان در رابطه با پدیده گرد و خاک اقدام به کاشت یک اصله نهال در محوطه دانشگاه آزاد دزفول کردند تا مسئولان نسبت به بیایان زدایی در این استان توجه بیشتری داشته باشند.
مسلم نیله چی در خصوص برگزاری مسابقات گلف بهکاپ و بهکاپر کشور در شهرستان دزفول نیز افزود:سطح مسابقات خوب است و تمامی ورزشکاران کشور در این مسابقات که انتخابیه تیم ملی است حضور دارند.
وی ترکیب تیم استان خوزستان در این مسابقات را 12 نفر شامل پنج تیم عنوان کرد و گفت:این مسابقات در رده سنی بزرگسالان در حال برگزاری است.
افروز خسروی پناه سرپرست انجمن بهکاپ کشور نیز در حاشیه برگزاری این مسابقات به ایرنا گفت:این مسابقات به میزبانی خوزستان و دزفول به صورت لیگ برگزار شده و 100 بازیکن به صورت تیمی در این مسابقات با هم رقابت می کنند که هر تیم نیز شامل 2 نفر است.
وی با بیان اینکه این مسابقات با حضور بازیکنان گلف استانهای قم،مازندران،خوزستان ،تهران ، توابع آن ودیگر استانهای در حال برگزاری است گفت: نیمی از بازیکنان شرکت کننده بانوان می باشند.
وی سطح مسابقات را خوب ارزیابی کرد و ضمن تقدیر از کمیته بهکاپ خوزستان و دزفول از هیات گلف استان خوزستان که هیچ حمایتی در برگزاری این مسابقات نکرد انتقاد کرد.
خسروی پناه به فعالیت های انجمن گلف کشور اشاره کرد و گفت :انجمن بهکاپ یک رشته ورزشی ملی و ایرانی است که توسط بهنام آزاد طراحی و ثبت جهانی شده است و با تلاش های صورت گرفته توانسته به سطحی برسد که بهکاپ در برخی از دانشگاه ها جزو دروس اصلی محسوب می شود و توانسته پیشرفت چشمگیری در مدت کوتاهی داشته باشد.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.