به گزارش دوشنبه ایرنا علی خدادادی در حاشیه بازدید از پایگاه های امداد و نجات اهواز در جمع خبرنگاران در محل جمعیت هلال احمر استان بیان کرد: این محموله آخرین محموله کمک های غیر نقدی جمعیت هلال احمر خوزستان است که در قالب چهار تریلر و 16 کامیون به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شد.
وی افزود : مقادیر زیادی از اقلام امدادی و زیستی از قبیل پتو، چادر، مواد غذایی، مواد شوینده و بهداشتی، البسه و لوازم خانگی در قالب این محموله به استان کرمانشاه ارسال شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر گفت: این محموله شامل 9 هزار تخته پتو، تعداد پنج هزار دست انواع لباس مردانه، زنانه و بچه گانه، یک هزار جفت کفش، 22 هزار قوطی شیرخشک و 22 هزار بسته لوازم بهداشتی بوده است.
خدادادی اضافه کرد: همچنین 10 تن خرما و250 بسته غذایی یک ماهه و 15 هزار قوطی انواع کنسرو نیز در قالب این محموله به مناطق زلزله زده ارسال شد.
وی بیان کرد: در این محموله مواد غذایی شامل برنج، روغن، خشکبار، کنسروجان و خرما، مواد شوینده شامل مایع دستشویی و ظرفشویی، پوشاک شامل سری وسایل مورد نیاز نوزاد و کودک، مجموعه وسایل مورد نیاز زنانه و مردانه و کفش و کیف ، همچنین نایلون پوششی، بخاری، چراغ روشنایی، انواع وسایل بهداشتی، اسباب بازی از جمله اقلام این محموله به کرمانشاه ارسال شد.
پیش از این 6 مرحله از کمک های مردمی و سازمانی توسط جمعیت هلال احمر خوزستان به صورت متمرکز به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده بود.
زلزله ای به قدرت 7.3 ریشتر در آبان ماه استان کرمانشاه را لرزاند که در اثر این زمین لرزه 620 نفر از هموطنان کشته و 12 هزار و 686مصدوم شدند و 84 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب دیدند.
/6002/7158
خبرنگار: زینب فرحانی**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.