به گزارش ایرنا کارکنان بخش کشاورزی ، کارخانه ، تجهیزات و سایر بخش های شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه صبح روز دوشنبه برای چندمین بار با برپایی تجمع در مقابل ساختمان مدیریت خواستار پرداخت حقوق و مطالبات معوقه خود شدند.
به گفته آنان شرکت نشکر هفت تپه حقوق مهرماه همه کارکنان را پرداخت نکرده ضمن اینکه حقوق آبان و آذرماه نیز تاکنون به آنان پرداخت نشده است همچنین مطالبات آنان مربوط به ماه های بهمن و اسفند پارسال و سایر طلب آنان از جمله پاداش پرداخت نشده است.
تجمع کنندگان با بیان اینکه 'هفت تپه میراث پدران ماست و از آن محافظت می کنیم ' نسبت به بد قولی مدیریت این شرکت در پرداخت مطالبات کارگران گله کردند.
این کارگران همچنین نسبت به قانون کار معترض بوده و اظهار داشتند: در قوانین کار توجهی به مطالبات صنفی کارگران نشده و نگاه بیشتر به سمت کارفرماست.
کیومرث کاظمی قائم مقام شرکت نیشکر هفت تپه با حضور در جمع کارکنان معترض این شرکت ضمن قول پیگیری مطالبات آنان و پرداخت کامل حقوق مهرماه و نیز پیگیری پرداخت حقوق آبان ماه از آنان خواست به محل کار خود بازگردند.
به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت نیشکر هفت تپه بخش عمده ای از حقوق مهرماه امروز به حساب کارکنان شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه واریز شده و تا فردا ( سه شنبه) پرداخت حقوق مهرماه تکمیل و به پایان می رسد.
مدیر عامل شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه نیز از تسویه حقوق مهرماه تا آخر هفته جاری و همچنین حل مشکل پرداخت حقوق ماه های 11 و 12 سال 1394 خبر داد.
امید اسدبیک گفت: طی هفته جاری پرداخت حقوق مهرماه به اتمام می رسد و پرداخت حقوق آبان نیز در دستور کار قرار دارد.
کشت و صنعت هفت تپه در 15 کیلومتری شهر شوش ، قدیمی ترین کارخانه تولید شکر از نیشکر در کشور است که نیم قرن از تاسیس آن می گذرد و طبق اصل 44 قانون اساسی اواخر سال 1394 از سوی سازمان خصوصی سازی از چرخه دولتی خارج و به بخش خصوصی واگذار شد.
بیش از چهار هزار نفر به صورت رسمی ، پیمانی ، قراردادی و پیمانکاری در بخش های مختلف این شرکت بزرگ تولید شکر مشغول کار می باشند.
6068
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.