بلقیس حسینی سه شنبه در حاشیه نشست شورای سلامت ماهشهردر گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به کیفیت نامناسب آب شرب روستای گرگر اظهار کرد: برای رسیدگی به مشکل آب شرب روستای گرگر بندرماهشهر نشست های مکرری با حضور مسوولان محلی و استانی برای احداث 12 کیلومتر خط انتقال آب و یا تامین اعتبارات مالی برگزار شده است.
وی افزود: پس از بررسی مکرر کارشناس مربوطه، مشخص شد که ایجاد خط انتقال آب مرغزار تا گرگر صرفه اقتصادی ندارد و باید تاسیسات لازم احداث شود، که تحقق این موضوع برای روستای حدود چهار هزار نفری گرگر حدود پنج سال زمان خواهد برد.
بخشدار مرکزی بندرماهشهر در ادامه با تاکید بر ناسالم بودن آب شرب روستای گرگر خاطرنشان کرد: تامین این اعتبار برای سامان دهی آب شرب این روستا برای بخشداری امکان پذیر نیست و باید همه مسئولان مربوطه محلی و استانی همکاری داشته باشند؛ آب شرب این روستا با وجود انجام کلرزنی از سلامت کافی برخوردار نیست و امکان انتقال بسیاری از بیماری ها وجود دارد.
حسینی اضافه کرد: پس از پیگیری مجدد برای ایجاد خط انتقال 12 کیلومتر آب توسط شرکت آب جنوب شرق، این شرکت در شرایطی حاضر به پذیرش این پروژه بود که آب مناطقی چون شهر چمران، شهرک بعثت و روستاهای اطراف افت فشار آب را داشته باشند و چند روز نیز آب چند روستا با قطعی مکرر روبه رو می شد و این امر به دلیل نارضایتی مردم قابل اجرا نیست.
وی گفت: آب روستای خلافیات ماهشهرکه در چند مدت اخیر با مشکلات بسیاری روبه رو بود، خوشبختانه با تامین اعتبار از طرف بخشداری ، دهیاری و شورای راهبردی ماهشهربا واگذاری زمین در حال پیگیری است و به زودی این مشکل به طور کامل برطرف می شود.
9858/7165/ 6037
خبرنگار: آمنه محتشمی ** تنظیم : حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.