معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان آخرین اقدامات صورت‌ گرفته در حوزه بهداشت دهان و دندان این معاونت را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، آرمین خالق جو صبح امروز 17 دی 96 در آبادان اظهار داشت: جمع‌ بندی و تحلیل شاخص ثبت اطلاعات دانش‌ آموزان در محدوده فعالیت دانشکده علوم پزشکی آبادان انجام شده است و از مجموع 81 هزار و 530 نفر جمعیت تحت پوشش، 79 هزار و 735 نفر، معادل 98 درصد ثبت سامانه شده است.

وی به برگزاری جلسات درون‌ بخشی و برون‌ بخشی اشاره کرد و افزود: توزیع وارنیش فلوراید و تجهیزات مصرفی به تمام مراکز و پایگاه‌ ها و خانه‌ های بهداشت و برگزاری جلسات آموزشی برای مراقبین سلامت، بهورزان و دانشجویان ترم 4 سلامت دهان از دیگر اقدامات صورت‌ گرفته در حوزه بهداشت دندان بودند.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان خاطر نشان کرد: طرح وارنیش نیز برای دانش‌ آموزان پایه اول تا هفتم ابتدایی محدوده فعالیت این دانشکده که جمعیتی بالغ بر 81 هزار نفر را در برگرفت، اجرایی شد.

وی تصریح کرد: معاینه و تکمیل فرم شناسنامه سلامت دهان و دندان و مشخص کردن نیاز درمانی و ارجاع به سطح 2، ثبت اطلاعات در سامانه سیب و oral health و همچنین نظارت و پایش از روند اجرای طرح در مدارس و مراکز بهداشتی درمانی و خانه‌ های بهداشت نیز انجام شدند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.