به گزارش ایرنا، سیروس نعمتی‌نژاد روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با مشکی ‌پوشان در اهواز اظهار کرد: با توجه به این که حریف چیزی برای از دست دادن ندارد قطعا بازی راحتی در پیش نداریم لذا باید با تمام توان در مقابل مشکی پوشان حاضر شویم.
مربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که شرایط تیمش با جذب بازیکنان جدید روز به روز بهتر خواهد شد افزود: برای هر بازی برنامه و تاکتیک متفاوتی داریم و امیدواریم با ورود بازیکنان جدید شرایطی را مهیا کنیم که هواداران از ما انتظار دارند.
وی با اشاره به این که مشکی پوشان برای کسب امتیاز به اهواز می‌آیند افزود: برای این که از کورس قهرمانی و گرفتن سهمیه آسیایی عقب نمانیم باید هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم، در حال حاضر در رتبه دوم جدول هستیم و تلاش می کنیم به رقابت خود با پرسپولیس ادامه دهیم.
مربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به این پرسش که آیا تعدد بازیکن در خط میانی این تیم در آینده باعث مشکل نخواهد شد گفت: تمام بازیکنانی که جذب کردیم بر اساس نیاز تیم بوده و کادر فنی بی جهت بازیکنی را جذب نکرده است. ما در ادامه راه بازی های سخت بسیاری داریم که قطعا از تمام بازیکنان استفاده می کنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا عبدالله‌زاده از تیم جدا خواهد شد افزود: قطعا هر بازیکنی دوست دارد در مسابقه به میدان رود اما بازیکن حرفه ‌ای باید تابع دستورات کادرفنی باشد و به نظر آن ها احترام بگذارد.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.