به گزارش ایرنا تیم بسکتبال نفت امیدیه روز جمعه در هفته نهم رقابت های لیگ برتر امیدهای باشگاه های کشور پذیرای تیم مهروبان نوین ماهشهر در امیدیه بود که با نتیجه 90 بر 66 به پیروزی دست یافت.
تیم مهروبان نوین ماهشهر که در جایگاه سوم رده بندی قرار داشت با شکست در این هفته، از شانس کمتری برای صعود به لیگ برتر برخوردار است.
تیم پتروشیمی بندرامام دیگر نماینده خوزستان در این هفته از رقابت ها موفق شد در ماهشهر با نتیجه 79 بر 55 از سد تیم مقاومت میناب عبور کند تا همچنان در رده دوم جدول باقی بماند.
در ادامه این مسابقات و در اهواز تیم ملی حفاری برابر تیم مس کرمان صف آرایی کرد که در نهایت با نتیجه 66 بر 46 به برتری دست یافت.
هم اکنون تیم های نفت امیدیه، پتروشیمی بندرامام و مهروبان نوین ماهشهر به ترتیب مکان های اول تا سوم جدول رده بندی رقابت های گروه جنوب را به خود اختصاص داده اند همچنین تیم ملی حفاری اهواز نیز در مکان پنجم رده بندی جای دارد.
در هفته نهم این رقابت ها تیم های نفت امیدیه و پتروشیمی بندرامام روز 15 دی ماه حساس ترین دیدار هفته را برگزار می کنند؛ همچنین تیم های مهروبان نوین ماهشهر و ملی حفاری به مصاف تیم های مس کرمان و مقاومت میناب خواهند رفت.
گفتنی است مسابقات لیگ امیدهای بسکتبال کشور در 2 گروه 6 تیمی با عنوان شمال و جنوب برگزار می شود که در پایان از هر گروه 2 تیم به مرحله پایانی صعود می کند.
9879/6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.