استاندارخوزستان باحضور در شورای اشتغال شهرستان باغملک بر پیگیری جدی جهت حل مشکل بیکاری این شهرستان تاکیدکرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، غلامرضا شریعتی، اظهار کرد: برای شهرستان های ایذه و باغملک 2 نیروی فعال را خواهیم داشت تا مشکلات بیکاری شهرستان ها با جدیت پیگیری و حل کنند.

وی افزود : دو بیمارستان ایذه و باغملک موظفند که فقط از این شرکت پوشاک خرید کنند تا زمینه اشتغال آن فراهم شود.

استاندار خوزستان تاکید کرد: همان طور که دغدغه مقام معظم رهبری و دولت و همه ما برای مسئله اشتغال است مسئولین شهرستان ها هم باید حساسیت نشان دهند تا مشکلات زودتر حل شود.

وی بیان کرد: ما قول مساعد برای همکاری را میدهیم و وام با بهره ۷ درصد به شهرستان ها خواهیم داد به شرطی که تولید کنندگان تعهد کنند که اشتغال مضاعف صورت گیرد. هم چنین سید مجید سید صالحی، فرماندار باغملک گفت: از استاندار و نماینده مجلس که نگاه ویژه دارند کمال تقدیر و تشکر را داریم و امیدواریم که با همکاری همدیگر بتوانیم گام های مثبتی برداریم.

وی تصریح کرد: بحث اشتغال و سرمایه گذاری باید مورد توجه ویژه قرار گیرد و جاده ارتباطی باغملک _ صیدون و باغملک _ ابوالعباس از نقاط حادثه خیز هستند که باید در دستور کاری قرار بگیرد و تکمیل بیمارستان نیازمند حمایت مالی است و مسئله آب شرب نیز باید پیگیری شود.

فرماندار شهرستان افزود: ما در زمینه نرخ بیکاری رتبه هشتم را در استان داریم و با مزیت ها و پتانسیل خوبی که دارد هیچ سرمایه گذاری صورت نگرفته است و این باعث شده است که ما در جایگاه نامناسب قرار بگیریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.