به گزارش ایرنا سید سیروس پورموسوی روز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس در هفته شانزدهم لیگ برتر در اهواز اظهار کرد: بازی فردا یکی از بهترین بازی های لیگ خواهد بود اما با تمام احترامی که برای حریف قائل هستیم باید بگویم که بازیکنان ما با تمام وجودشان در برابر پرسپولیس حاضر می شوند و از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع می کنند.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که در نیم فصل اول با وجود اینکه قرار نبود اینجای جدول باشیم، با توکل به خدا و تلاش مجموعه فولاد شرایطی را به وجود آوردیم که باعث خرسندی و خوشحالی هواداران شد افزود: امیدوارم در نیم فصل دوم به روند صعودی خود ادامه دهیم و جایگاهمان در جدول بهتر شود.
وی با اشاره به این که برای تقویت تیم در نیم فصل دوم یکی دو بازیکن مدنظر خود را جذب کردیم افزود: با توجه به این که در خط حمله ضعف داشتیم حسن بیت سعید را توانستیم به مجموعه فولاد برگردانیم همچنین در ادامه سعی می کنیم یک هافبک وسط به ترکیب خود اضافه کنیم.
پورموسوی با اشاره به درپیش داشتن 9بازی خانگی در نیم فصل دوم برای تیمش گفت: با توجه به این که در نیم فصل دوم تمام تیم ها خود را تقویت میکنند هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و نمی‌توان گفت کدام بازی سخت و یا آسان است البته نباید فراموش کرد که برخی از تیم‌ها برای اینکه خودشان را نجات دهند، انتحاری بازی می‌کنند که این مسئله کار را برای ما سخت خواهد کرد.
وی در ادامه به تیم پرسپولیس اشاره کرد و گفت: پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و در طول سه سال اخیر نه تنها تغییری در ترکیب این تیم به وجود نیامده، بلکه خود را تقویت هم کرده‌اند و این موضوع نقطه قوت این تیم به شمار می رود. اگر چه پرسپولیس در جام حذفی مقابل نفت آبادان شکست خورد اما ما به این موضوع نگاه نمی‌کنیم و به خوبی می دانیم که نباید این تیم را دست کم گرفت.
سرمربی تیم فولاد خوزستان با بیان این که بازیکنان ما در این فصل توانسته‌اند مقابل تیم‌های بزرگ نمایش خوبی داشته باشند و امیدوارم فردا نیز این اتفاق رخ دهد افزود: از هواداران ‌مان انتظار داریم همان گونه که در ابتدای فصل به کمک تیم ما آمدند فردا برای حمایت از تیم شان به ورزشگاه بیایند. قطعا اگر امروز در این جایگاه قرار داریم بخشی از آن به خاطر حمایت هواداران است. امیدوارم هواداران بار دیگر نشان دهند که خوزستان مهد فوتبال است و کاری به تیم حریف نداشته باشند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا از بیت سعید در دیدار فردا استفاده خواهید کرد افزود: حسن سه، چهار روز بیشتر با ما تمرین نکرده است لذا به زمان بیشتری نیاز دارد تا با تیم هماهنگ شود. قطعا اگر نیاز به این بازیکن بود در نیمه دوم از او استفاده خواهیم کرد.
پورموسوی در خصوص جذب عیسی آل کثیر و فرشاد سالاروند گفت: با این دو بازیکن مذاکرات مستقیم نداشتیم و اگر حرفی در این خصوص شنیده اید شایعه است.این بازیکنان در حال حاضر با باشگاه های خود قرارداد دارند لذا اصول اخلاقی اجازه نمی دهد با آن ها وارد مذاکره شویم.
وی در پاسخ به این پرسش که چگونه به رغم اعلام هیات مدیره درخصوص مجاز نبودن برای جذب بازیکن خارجی درابتدای نیم فصل ، اکنون به دنبال جذب یک مدافع رومانیایی هستید، گفت: با توجه به اینکه قیمت این بازیکن رومانیایی یک سوم بازیکنان ایرانی هم نیست قرار شد که در تمرینات تیم شرکت کند و در صورت تایید کادر فنی این بازیکن را جذب می کنیم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان در خصوص تغییر ساعت زمان بازی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: با توجه به این که میزبان هستیم حق مسلم ما بود که از بهترین ساعت استفاده کنیم لذا در این رابطه نامه ای به سازمان لیگ ارسال کردیم که در ابتدا موافقت نکردند اما شورای تأمین استان به دلیل عدم روشنایی مناسب با ساعت از پیش تعیین شده موافقت نکرد و همین امر موجب شد که سازمان لیگ ساعت بازی را تغییر دهد.
وی در پایان گفت: ضمن احترام به تیم های استقلال و پرسپولیس، هر زمان که با فولاد یا استقلال خوزستان به ورزشگاه آزادی رفتیم بدترین مکان را به هواداران ‌مان داده‌اند این در حالی است که در اهواز برای اینکه دوستان میهمان ‌نوازی کنند بهترین جا را به تماشاگران میهمان اختصاص می‌دهند.
دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر ساعت 14:30 روز یکشنبه در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می شود.
9879/6002
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.