به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فر در آیین عبادی سیاسی جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر افزود: رهبرمعظم انقلاب 15 سال است که بر اقتصاد مقاومتی و بحث جلوگیری از معضلات قاچاق تاکید داشته اند ولی مسئولان به آن اعتنایی نکردند.
وی اظهارکرد: اگر فرامین رهبر معظم انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی از سوی مسئولان اجرایی شود به طور قطع مشکلات بیکاری جوانان برطرف می شود.
وی در ادامه گفت: درست است که ما برای اقتصاد انقلاب نکردیم ولی اگر نظام مقدس اسلامی بخواهد پایه های مستحکمی داشته باشد و اقتدار خود را به رخ جهانیان بکشد باید زیرساخت های اقتصادی را تقویت کند و حرف اول و آخر را در منطقه خاورمیانه بزند.
حجت الاسلام موسوی فر افزود: مسئولان همانگونه که در زمینه دفاعی از فرمان رهبر معظم انقلاب پیروی کردند، در زمینه اقتصادی نیز به دنبال فراهم کردن اشتغال برای جوانان باشند.
امام جمعه خرمشهر با بیان اینکه برای رفع مشکلات اقتصادی از افراد توانمند استفاده کنید، گفت: مدیری که انقلابی نیست و تفکر جهادی ندارد نمی تواند ظرفیت اشتغال را برای جوانان فراهم کند و باید افراد توانمند را که در حوزه اقتصادی تفکر انقلابی و جهادی دارند به صحنه آورد.
وی در بخش دیگری به قطع یارانه ها از اقشار کم درآمد انتقاد کرد و افزود: اگر یارانه ها برداشته شود نه تنها افراد زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی بلکه برخی از افراد بیکار و زنان سرپرست خانواده نیاز به این یارانه ها دارند، متضرر می شوند و سزاوار نیست که یارانه این قشر قطع شود.
حجت الاسلام موسوی فر اظهارکرد: قطع یارانه ها باید برای افرادی که حقوق نجومی می گیرند و میلیون ها تومان درآمد دارند انجام شود.
امام جمعه خرمشهر همچنین گفت: مشکلات در منطقه آزاد اروند باید به حداقل برسد و به همین منظور جلسات متعددی با مسئولان امنیتی استان و استاندار گرفته شد و وعده هایی در خصوص رفع بیکاری قرار است، اجرایی شود.
7100/7165 / 6037
خبرنگار: کمیله حجازی ** تنظیم: حمید رضا ترابی فرد ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.