به گزارش ایرنا این دیدار ظهر جمعه در سالن 17 شهریور آبادان برگزار شد که 2 تیم مدعی در پایان به نتیجه مساوی 2 بر 2 رضایت دادند.
فرزانه توسلی و سارا شیربیگی برای پالایش نفت آبادان و سهیلا ملمولی 2 بار برای تیم ملی حفاری اهواز در این دیدار گلزنی کردند.
گلاره نازنین و مرضیه پناهی قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.
تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان با این تساوی 31 امتیازی شد و مقام قهرمانی نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر را کسب کرد.
تیم ملی حفاری اهواز نیز با 31 امتیاز و با تفاضل کمتر نسبت به پالایش نفت آبادان در رده دوم جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر قرار گرفت.

** سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان پس از تساوی برابر ملی حفاری اهواز گفت:در این دیدار موقعیت های زیادی از دست دادیم تا در حساس ترین بازی فصل امتیاز از دست بدهیم.
رز جدیدی زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:بازی فوق العاده سختی را پشت سر گذاشتیم ولی شانس برای کسب سه امتیاز را داشتیم.
وی افزود:بازی را خیلی خوب آغاز کردیم و در همان شروع بازی نیز به گل رسیدیم تا با روحیه بیشتری بازی را ادامه بدهیم.
سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت:در نیمه اول پنالتی را از دست دادیم که می توانست سرنوشت این دیدار را تغییر دهد هر چند که 2 موقعیت عالی گلزنی را از دست دادیم.
وی ادامه داد:در نیمه دوم نیز برای باز کردن دروازه حریف به میدان رفتیم ولی باز هم در ضربات نهایی بی دقت بودیم.
وی افزود:ملی حفاری تیم بسیار خوب و با تجربه ای است که رقیب اصلی ما در راه قهرمانی به شمار می رود ولی مقابل ما بسیار خوش شانس بود.
جدیدی زاده اظهار کرد:بدون شک اگر نیمی از موقعیت های ما در این دیدار گل می شد کسب سه امتیاز دور از دسترس نبود.
وی افزود:موقعیت خوبی برای فاصله گرفتن از تیم ملی حفاری را از دست دادیم ولی در ادامه لیگ باید با اقتدار بیشتری به میدان برویم.
7104/7165 / 6037
خبرنگار:مسعود گادار**تنظیم کننده:حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.