به گزارش ایرنا علی فلاح عصر چهارشنبه در شورای اداری خوزستان در اهواز اظهار کرد : در سال 1393 برای تحقق فرمان امام (ره) تفاهمنامه ای با نهاد ریاست جمهوری به منظور واگذاری امور مردم به مردم منعقد شد که به دنبال آن مجموعه دفاتر پیشخوان توانست هفت هزار دفتر را تاسیس و در یک بستر امن به شبکه دولت متصل کند.
وی افزود: در کمتر از سه ماه با عنایت ویژه مسئولان دولت حدود 82 دفتر در خوزستان روز چهارشنبه به صورت عملیاتی نسبت به ارسال نامه اقدام کردند و قرار است که در دو ماه آینده این فرآیند در کل کشور توسعه داده شود.
فلاح بیان کرد: قرار است اجرای این طرح ابتدا در مراکز استان‌ها و ادارات مرتبط اجرایی و بعد از آن تعاملات بین استانی از ابتدای سال آینده اجرا شود.
وی تصریح کرد: اجرای این طرح نیازمند یک همدلی و هماهنگی مناسب بوده و با اجرای این طرح می‌توان از ظرفیت های مبتنی بر دانش فنی جوانان این مرز و بوم استفاده کرده و برای 400 میلیون جمعیت این حوزه توسعه بدهیم و سهم خود را از توسعه دانش فناورانه محقق کنیم.
سامانه ارتباط دولت و مردم روز چهارشنبه با حضور جمعی از مسئولان دفتر نهاد ریاست جمهوری و دفاتر پیشخوان دولت کشور در چند دستگاه اجرایی استان افتتاح شد و از روز شنبه کار این سامانه برای استفاده مردم برای ارسال مکاتبات فعال می شود.
7152 /6002خبرنگار: محمد رضاخبازان**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.