حسین برون شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رقابت های بین المللی او اسپرت هندوستان از روز 22 آذرماه به مدت 2 روز در شهر دهلی برگزار شد که در نهایت تیم خوزستان که به عنوان نماینده ایران در این مسابقات حضور داشت با کسب 15 مدال طلا، نقره و برنز به مقام قهرمانی رسید.
رییس هیات ورزش های رزمی خوزستان با بیان این که این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد گفت: تیم خوزستان بالاتر از تیم هندوستان میزبان و قطر بر سکوی نخست قرار گرفت.
وی به کسب هشت مدال طلا، سه نقره و چهار برنز ورزشکاران استان در این پیکارها اشاره کرد و گفت: در اوزان 60- و 95+ محمد صالحی و مجتبی خرم روز به نشان طلا دست یافتند همچنین حمید میرجانی و حمید کلانتر در رشته دفاع شخصی صاحب 2 گردن آویز طلا شدند.
برون ادامه داد: در بخش بانوان و در اوزان 56-، 60-،65- و 71- به ترتیب زهرا لیموچی، ثریا زارعی، حدیث سازگاری و فرشته شریفی به نشان طلا رسیدند همچنین سعیده قائدی، نیلوفر علی نژاد و حدیث قائدی به ترتیب در اوزان 80-، 75، و 85 صاحب گردن آویز نقره شدند.
وی با اشاره به این که محمد شکاری در وزن 79- به نشان برنز دست یافت افزود: همچنین خانم ها مریم عباسی، سمانه راه بین و زینب احمدیان هر سه موفق به کسب نشان برنز این رقابت ها شدند.
رییس هیات ورزش های رزمی خوزستان انگیزه و تلاش ورزشکاران استان را عاملی مهم در این قهرمانی دانست و گفت: حدود یک ماه پیش مسابقات انتخابی استان با حضور ورزشکاران متعددی از سراسر استان برگزار شد و نفرات برتر در قالب تیم منتخب خوزستان به رقابت های هندوستان اعزام شدند.
وی برگزاری مسابقات انتخابی سالم را از دیگر عوامل قهرمانی تیم خوزستان در رقابت های بین الملی هندوستان دانست و گفت: عملکرد ورزشکاران استان در این رقابت ها نشان داد که شایستگی پوشیدن پیراهن ملی را دارند.
/6002/9879
خبرنگار: محمد شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.