به گزارش ایرنا 2 تیم ملی حفاری و استقلال ساری در هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان روز جمعه در اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم ملی حفاری با نتیجه قاطع 11 بر صفر پیروز میدان شد.
شاگردا زیور بابایی (تیم ملی حفاری) در این دیدار به دنبال بالا بردن گل آوراژ تیم خود بودند تا بتوانند صدر جدول را از حریف هم استانی خود پس بگیرند.
تیم پالایش نفت آبادان دیگر نماینده خوزستان در این هفته از رقابت ها پذیرای تیم دانشگاه آزاد تهران بود که موفق شد با نتیجه 2 بر یک حریف قدرتمند خود را شکست دهد.
هم اکنون 2 تیم پالایش نفت آبادان و ملی حفاری با کسب 30 امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به یکدیگر در رده های اول و دوم جدول رده بندی قرار دارند.
نمایندگان خوزستان در هفته یازدهم این رقابت ها ساعت 11 روز جمعه یکم دی در سالن 17 شهریور اهواز به مصاف یکدیگر می روند تا تکلیف تیم قهرمان نیم فصل مشخص شود.
سایپا تهران، دانشگاه آزاد تهران، سیه جامگان خراسان رضوی، مس رفسنجان، پالایش نفت آبادان، ملی حفاری اهواز، شهرداری رشت، پیام نور سیرجان، استقلال ساری، بانوان البرز زنجان، پویندگان صنعت فجر شیراز و دختران کویر کرمان تیم های حاضر در لیگ برتر امسال هستند.
9879 / 6037
خبرنگار: محمد شاکری ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.