مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات استان خوزستان گفت: تعداد ۸۰۰ موکب در پایانه های مرزی شلمچه و چذابه آماده خدمت رسانی به زائران حسینی هستند.

 به گزارش خبرنگارایلنا از خوزستان، "حجت‌الاسلام موسوی" گفت: ۴۰۰ موکب در مرز شلمچه به‌طور شبانه‌روز در خدمت زائران هستند و پذیرایی مرتب، اسکان و استراحت زائران را به همراه میان وعده مهیا می‌کنند.

وی افزود: هرچه به‌روز اربعین حسینی نزدیک‌تر می شویم بر تعداد زائران به‌طور روزانه اضافه می‌شود و آمادگی داریم روزانه تعداد ۱۰۰ هزار نفر را در پایانه شلمچه اسکان و پذیرایی کنیم.

وی تأکید کرد: این حرکت مردمی است که موکب را پشتیبانی و حمایت می‌کند و چنانچه با کمبودی مواجه شویم تأمین لازم صورت می‌گیرد.

مدیر ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان ضمن تشریح و جانمایی موکب‌های موجود در راه‌های مواصلاتی خوزستان تا دو مرز شلمچه و چذابه، ادامه داد: خانه‌های مردم نیز موکب است و مردم خوزستان خادم زائران هستند و شبانه‌روز آمادگی داریم خادم زائران آقا امام حسین(ع) باشیم.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه در پایانه چذابه نیز تعداد ۳۰۰ موکب مستقر و آماده خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به زوار هستند و خوشبختانه تاکنون امکانات خوبی از سوی موکب‌ها و شهرستان‌های مرزی به زائران ارائه‌شده است، تصریح کرد: شهرستان‌های مرزی؛ به‌عنوان شهرهای معین و پشتیبان پایانه‌های مرزی فعالیت می‌کنند.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.