مدیرامور بهره برداری ناحیه جنوب شرق معاونت بهره برداری شرکت برق منطقه ای خوزستان گفت: عملیات پوشش عایقی پست برق ۴۰۰ کیلوولت اصلی ماهشهر که در شرایط سخت آب و هوایی شروع شده بود با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، حمیدرضا زرین جویی با بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به شرایط بهره برداری بسیار سخت به لحاظ دمای محیط، پدیده های شرجی و گرد خاک که بطور مستمر در این ناحیه حاکم است و به جهت جلوگیری از بروز حوادث گسترده شبکه برق، عملیات پوشش عایقی پست برق 400 کیلوولت اصلی ماهشهر از تیر ماه سال جاری در منطقه شروع و در مهرماه به پایان رسید.

وی ادامه داد: انجام پوشش عایقی (RTV ) ایستگاه یادشده به لحاظ پایداری شبکه برق ناحیه و همچنین رینگ400 کیلوولت استان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که این عملیات بدون هیچگونه حادثه تجهیزاتی و یا اشتباه عملیاتی در ایمنی کامل با موفقیت خاتمه یافت.

مدیر امور بهره برداری ناحیه جنوب شرق در اهمیت انجام پوشش عایقی، افزود: پوشش عایقی (RTV ) با توجه به خاصیت آب گریزی و مقاوم بودن در شرایط شرجی، مه و جلوگیری از جریان خزشی نقش بسزایی در پایداری پست های برق دارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.