جواد کاظم نسب الباجی عصر شنبه در حاشیه برگزاری مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی که در حضور فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان و در حمایت از سپاه برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: رفتارهای آمریکا موضوع تازه ای نیست چرا که این رفتارها از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ادامه داشته و هر سال به صورت یک موضوع جدید آشکار می شود.
وی افزود: آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی با ورود به خاورمیانه و ناامن کردن منطقه نتوانست به اهداف پلید خود دست یابد و به همین جهت همواره به دنبال راهی است که بتواند بر منطقه مسلط شود.
نماینده مردم اهواز، باوی،حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حمایت از گروه های تروریستی و تامین نیازهای مالی و تجهیزاتی آنها برای آسیب رساندن به اسلام و کشورهای منطقه یکی دیگر از اقدامات آمریکا برای ایجاد ناامنی و بهره برداری سیاسی و اقتصادی است.
وی گفت: آمریکا در این زمینه نیز به برکت خون شهدا و رشادت نیروهای مقاومت و مدافعان حرم نتوانست به اهداف خود دست پیدا کند و همین امر باعث شده اکنون در مقابل برجام و سپاه قرار گیرد.
الباجی افزود: دشمنی آمریکا با سپاه به این دلیل است که سپاه مدافع اصلی محرومان و مظلومان منطقه است و همین امر برای آنها بسیار سنگین است.
وی گفت: نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی همواره در کنار سپاه بوده و در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی گام بر می دارند و امید است بتوانیم در صحن علنی مجلس به زودی پاسخ کوبنده ای به سخنان سخیف ترامپ بدهیم.
7152 / 6037
خبرنگار: محمدرضا خبازان ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.