به گزارش ایرنا تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام پس از 3 برد و یک شکست در مرحله مقدماتی و پیروزی برابر نماینده چین تایپه در مرحله یک چهارم نهایی جام باشگاه های آسیا امروز جمعه در مرحله نیمه نهایی این رقابت ها به مصاف تیم الریاضی لبنان رفت که با نتیجه 74 بر 64 تن به شکست داد.
بازیکنان تیم پتروشیمی بندرامام که با روحیه خوبی به مصاف حریف لبنانی خود می رفتند در کوارتر اول بازی نتوانستند بر حریف قدرتمند خود که از چند بازیکن آمریکایی و اروپایی بهره می برد، چیره شوند و در نهایت با نتیجه 10 بر 12 مغلوب حریف خود شدند.
در کوارتر دوم این دیدار، تیم الریاضی لبنان با دوندگی بسیار و پرتاب های بدون نقص بازیکنانش گوی سبقت را از بازیکنان پتروشیمی ربود و در نهایت با نتیجه 37 بر 25 پیروز این کوارتر شدند.
کوارتر سوم بازی در حالی آغاز شد که دو تیم در امتیاز گیری پا پس نمی کشیدند و پرتاب های 2 و 3 امتیازی آن ها وارد سبد می شد که در پایان این کوارتر تیم الریاضی لبنان همچون دو کوارتر دیگر با امتیاز 53 بر 46 پیروز بازی شد.
در کوارتر چهارم این دیدار، بازیکنان تیم.پتروشیمی که نمی خواستند بازنده این دیدار باشند به بازی انتهاری روی آوردند که بازیکنان الریاضی از ضد حملات به خوبی استفاده کردند و در نهایت نماینده لبنان با نتیجه 74 بر 64 پیروز این دیدار نفس گیر شد.
بیست و ششمین دوره از رقابت‌های بسکتبال باشگاه‌های آسیا از سی و یکم شهریور تا هشتم مهر با حضور 10 تیم در دو گروه پنج تیمی در چین برگزار می شود.
تیم پتروشیمی فردا شب در بازی رده بندی به مصاف بازنده مسابقه تیم های آستانه قزاقستان و نماینده چین می رود.
6064
خبرنگار: محمد شاکری** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.