آرش افشین پس از پیروزی تیمش مقابل سپاهان اصفهان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آخرین گلی که به ثمر رساندن مربوط به دو فصل قبل زمانی که در تیم ملوان بازی می کردم،بود اما امروز بسیار خوشحالم که توانستم بار دیگر گلزنی کنم.
بازیکنان شماره 7 فولاد گفت: امروز تمام بازیکنان تیم به پاس احترام درگذشت هادی حیدری یکی از هواداران جوان فولاد، با تمام وجود در زمین حاضر شدند و قطعا با پیروزی در این بازی روح این هوادار را شاد کردند.
وی عنوان کرد: دو فصل نتوانسته بودم در لیگ برتر گلزنی کنم و این موضوع قدری تمرکز فکری ام را به هم ریخته بود که خوشبختانه امروز توانستم به گل نزدن های خود پایان دهم.
افشین در خصوص پورموسوی گفت: سید سیروس پورموسوی فصل قبل به من اعتماد کرد و در 16 بازی مرا به میدان فرستاد اما نتوانستم با گل زنی ام جواب اعتمادش را بدم و من از این جهت ناراحت بودم.
وی ادامه داد: این مربی در این فصل بار دیگر به من فرصت بازی کردن داد و در این بازی از ابتدا مرا به میدان فرستاد که خوشحالم توانستم یک گل به ثمر برسانم. قطعا در آینده عملکرد تیم ما بهتر خواهد شد و انتظار داریم هواداران همچون گذشته از تیم حمایت کنند.
دیدار بین دو تیم فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر با برتری 2 بر صفر به پایان رسید.
پ6002 خبرنگار: پارسا شاکری**انتشار: کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.