سرپرست فرمانداری اهواز با اشاره به لغو جلسه شورای شهر و عدم انتخاب شهردار گفت: نخواهیم پذیرفت که مدیریت شهری اهواز در بلاتکلیفی بماند.

به گزارش ایلنا  نبی‌الله خون‌میرزایی در حاشیه جلسه امروز شورای شهر اهواز که بنا بود با دستورکار انتخاب شهردار برگزار شود و به دلیل به حد نصاب نرسیدن اعضای حاضر در صحن لغو شد، اظهار کرد: انتظار داشتم همه اعضا در این جلسه حضور پیدا می‌کردند.

وی افزود: افکار عمومی و ما نخواهیم پذیرفت که مدیریت شهری در بلاتکلیفی بماند.

خون‌میرزایی ادامه داد: دعوت قانونی برگزاری جلسه امروز مطابق قانون و با ابلاغ انجام شده است.

وی با اشاره به حضور نیافتن اعضای شورا در جلسه و احتمال برگزاری جلسه انتخاب شهردار از سوی فرمانداری اهواز، گفت: فعلا ضرورت نمی‌بینم دعوت جلسه بعدی از سوی فرمانداری انجام شود.

وی اظهار کرد: بدون تردید نهاد شورای شهر یکی از ارکان مهم و تصمیم‌گیرنده در بحث مدیریت شهری و تاثیرگذار در سرنوشت شهر است و بدون شک شورا و صحن شورا یکی از بهترین محیط‌ها برای رایزنی و تبادل نظر در این زمینه است.

وی تصریح کرد: انتظار داشتم تمام اعضا محترم شورا در این جلسه حضور می‌یافتند. می‌دانیم که اعضا جلسات مشورتی و نشست‌های غیررسمی فراوانی با هم داشتند و در خصوص مسائل مختلف شهر بحث‌ و جدل‌های کارشناسانه کردند.

سرپرست فرمانداری اهواز ادامه داد: اینکه عزیزان بلافاصله پس از اعلام نتایج انتخابات شورای شهر در حوزه‌ها و مسائل مختلف شهر به صورت کارشناسانه اقدام کرده بودند، یک طلیعه امیدواری بود. شواهدی داشتم که عزیزان روی تک‌تک موضوعات مختلف و مسائل شهر رایزنی و صحبت کردند و هیچ موضوعی را مغفول نگذاشتند.

خون‌میرزایی افزود: با توجه به حساسیت اعضا انتظار داشتم که در جلسه امروز تمام اعضا حضور می‌یافتند و طبیعتا نه ما و نه افکار عمومی نخواهیم پذیرفت که مدیریت شهری در بلاتکلیفی باقی بماند. دعوت جلسه امروز از سوی ریاست شورا بر اساس قانون و مطابق با آیین‌نامه اجرایی انجام شد.

وی با اشاره به تصمیم رئیس شورا برای برگزاری جلسه بعدی شورا جهت انتخاب شهردار در روز چهارشنبه گفت: با توجه به تصمیم رئیس شورا برای برگزاری جلسه بعدی در فردا چون کار به روال عادی و قانونی صورت می‌گیرد، فعلا ضرورتی احساس نمی‌شود تا دعوت دیگری از سوی فرمانداری صورت بگیرد.

سرپرست فرمانداری اهواز بیان کرد: انتظار داریم تمام افراد در جلسات بعدی شورا حضور داشته باشند و هر چه سریع‌تر تکلیف مدیریت شهری اهواز را تعیین کنند تا فرصت خدمت از دست نرود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.