به گزارش ایرنا، میثم دورقی پس از پیروزی تیمش مقابل تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیار خوشحالم که اولین گل تیمم را در این فصل به ثمر رساندم و اسباب پیروزی تیمم را فراهم کردم.
زننده گل استقلالی ها در این بازی گفت: پیش از بازی تمام بازیکنان تیم هم قسم شده بودند که با دست پر از میدان خارج شویم که خوشبختانه این امر محقق شد. در نیمه اول بازی خوبی ارائه ندادیم اما در نیمه دوم توپ و میدان را به دست گرفتیم و جلوی نفوذهای حریف را گرفتیم.
وی ادامه داد: تراکتورسازی تیم بسیار خوب و قدرتمندی است و در نیمه اول تیم برتر میدان بود که شیخ ویسی به خوبی مانع گلزنی این تیم شد. در چند روز گذشته برای روی نقاط ضعف و قوت تراکتورسازی به خوبی کار کردیم و سعی کردیم امروز خط حمله آن ها را خنثی کنیم.
دورقی عنوان کرد: تیم ما امسال بسیار جوان است و بازیکنان کلیدی فصل قبل خود را از دست دادیم اما سعی خواهیم کرد با داشته‌های خود بهترین عملکرد را داشته باشیم. با توجه به تغییرات زیادی که در تیم صورت گرفته است نیاز به فرصت بیشتری داریم تا بازیکنان به هماهنگی لازم برسند.
وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود که هواداران امسال ما را فراموش نکنند و در بازی های آینده با تشویق های خود به کمک ما بیایند تا انگیزه بازیکنان بیشتر شود.
کاپیتان تیم استقلال خوزستان گفت: در لیگ امسال همه تیم ها قدرتمند هستند و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت. هیچ تیمی با هدف باخت وارد زمین نمی شود و برای بردن می جنگند و ما نیز از این موضوع مستثنی نیستیم.
دیدار بین دو تیم استقلال خوزستان و تراکتورسازی تبریز از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور با برتری یک گله استقلال خوزستان به پایان رسید و این تیم با سه امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.
6002 خبرنگار:محمد شاکری**انتشاردهنده : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.