به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فر در آیین عبادی سیاسی این هفته نماز جمعه در مسجد جامع خرمشهر اظهار داشت: این هجمه دشمنان در یک جا خود را نشان ‌داده و دولت آمریکا به صورت علنی خود اعلام کرده بود که به دنبال براندازی نظام است.
وی افزود: در دهه 60 انفجارهای متعدد را مشاهده می‌کردیم که در پی آن فرزندان ما تکه تکه می‌شدند و هزاران نفر به خاک و خون کشیده شدند.
وی گفت: در همان زمان ملت ما راهش را پیدا کرد و اکنون این ترقه‌بازی‌ها نمی تواند توان امنیت کشور را بر هم زند اما باید نسبت به مسائل توجه داشت.
امام جمعه خرمشهرافزود: در همه‌ حرکات تروریستی در ایران از 38 سال گذشته تاکنون رد پای آمریکا وجود داشته و هر جنایاتی که در کشور صورت می‌گیرد زیر سر آمریکا است.
وی افزود: دشمنان هر لحظه که فرصت کنند به طوریکه بر اسا اعلام مسئولان امنیتی طی سال قبل تا کنون 50 باند تروریستی را منهدم کردند پس امنیت ما مرهون نیروهای نطامی و امنیتی است.
حجت الاسلام موسوی فر در بخش دیگری از سخنانش به سند 2030 اشاره کرد و گفت: سند 2030 مانند این است که بخواهند از دیگر کشورها به خوزستان خرما، به خراسان زعفران و به قم سوهان وارد کنند.
وی گفت: ما مرکز صدور هستیم ما قرآن و آموزه‌های دینی را داریم که منبع تعلیم است و نیازی به سند آنها نداریم.
حجت الاسلام سید نبی موسوی ضمن تبریک به مناسبت ولادت امام حسن(ع)، به شب‌های قدر اشاره و اظهار کرد: نعمت‌های خداوند متعال در عالم فراگیر است و یکی از این نعمت‌های ویژه که فقط به مومنان عطا شده است، ماه مبارک رمضان است و اگر انسان در این ماه خود را از تعلقات حیوانی قطع کند، ارتباط و اتصال وی با خداوند متعال کامل می‌شود.
نماز گزاران خرمشهری پس از اقامه نماز جمعه در راستای حمایت از صحبت های مقام معظم رهبری و اعتراض به سند 2030 در مقابل مسجد جامع تجمع کردند.
7100/6064
خبرنگار: کمیله حجازی** انتشار دهنده: محسن بهاروند
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.