به گزارش ایرنا خبر نصب بنری مربوط شهروند خرمشهری به نام 'حسن دریس ' در فضای مجازی شهرستان های آبادان و خرمشهر انتشار یافت که در آن اعلام شده بود که با توجه به مدارک موجود سونوگرافی و ارائه آن به بیمارستان مربوطه تشخیص داده شد که این بیمار، در ناحیه کبد مشکل دارد ولی دکتر جراح بدون تشخیص صحیح اشتباهی آپاندیس وی را در تاریخ دهم اردیبهشت 96 جراحی کرده و درد کبد همچنان باعث رنج وی شده است.
این بنر از سوی این بیمار در یکی از میدان های مرکزی خرمشهر نصب شده و بازتاب گسترده ای در فضای مجازی داشت.
در بخش دیگری از این بنر آمده است: لطفا نسبت به پیگیری و مجازات پزشک خاطی همکاری لازم را با اینجانب مبذول فرمائید و تاکنون با توجه به مراجعه به مراکز ذیصلاح کسی حتی سامانه 1690 پیگیری نمی کند.
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان شنبه در گفت و گو با ایرنا توضیحاتی در این خصوص داد.
حجت الله جانبی گفت:هنگامی که بیمار در بیمارستان خرمشهر مورد عمل جراحی آپاندیس قرار گفت شکایتی در خصوص برخی نارسایی ها در بیمارستان داشت که مشکل وی با تماس و پیگیری معاونت درمان دانشکده برطرف شد.
وی اظهار داشت:بیمار با درد مربوط به آپاندیس در بیمارستان بستری و مورد عمل جراحی قرار گرفت و ربطی به بیماری کبدی وی نداشت.
جانبی گفت:با توجه به مدارک پزشکی، نوع بیماری کبدی وی مربوط به متخصص داخلی است و ربطی به جراح ندارد و درمان صورت گرفته برای وی در بیمارستان مختص بیماری آپاندیس بود.
جانبی با انتقاد از نحوه ی اعلام اعتراض بیمار و نصب بنر در شهر خرمشهر گفت:در صورت بروز تخلف این بیمار می توانست به معاونت درمان دانشکده، نمایندگی نظام پزشکی یا مرکز رسیدگی به شکایت بیمارستان خرمشهر مراجعه و مشکل خود را مطرح می کرد.
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود:سامانه 1690 برای دریافت شکایات در مورد تعرفه بیماران بستری است و نمی تواند این شکایت ها را بررسی کند.
وی افزود:از سوی دانشکده علوم پزشکی آبادان تیمی برای بررسی دقیق تر این پرونده تشکیل شده است.
شهرستان های آبادان، خرمشهر و شادگان از خدمات بهداشتی درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره می برند.
3015/6125 خبرنگار:عدنان جواهری *** انتشاردهنده:سیدبهادر حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.