به گزارش ایرنا، میثم میرزایی پس از شکست تیمش در دومین بازی مرحله فینال در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای برد وارد میدان شدیم و در نیمه اول بازی برتر از حریف ظاهر شدیم اما نتوانستیم کار خوب خود را تکمیل کنیم.
بازیکن سنتر تیم پالایش نفت آبادان با بیان این که هر دو تیم بازی جذاب و تماشاگر پسندی به نمایش گذاشتند افزود: در نیمه اول بازی بسیار پایاپایی از هر دو تیم شاهد بودیم و توانستیم پیروز میدان شویم اما در نیمه دوم فول های بازیکنان ما بیشتر شد و موقعیت های ما تبدیل به گل نشد.
وی ادامه داد: می دانستیم مقابل تیم قدرتمند پتروشیمی بازی سختی خواهیم داشت چرا که بازیکنان ملی پوش بسیاری را در اختیار دارد اما با این اوصاف در مقابل آن ها کم نیاوردیم و در بعضی مواقع بازی، بهتر ظاهر شدیم.
میرزایی عنوان کرد: پتروشیمی در خانه خود بازی می کرد و این موضوع باعث افزایش روحیه حریف می شد. امیدوارم در بازی های آینده با تمرکز بیشتری در میدان حاضر شویم. در بازی اول می توانستیم پیروز بازی شویم اما شرایط طوری رقم خورد که بازی را واگذار کردیم.
وی در پایان گفت: هدف ما قهرمانی در لیگ امسال است و تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا به این مهم برسیم. در این فصل بازی های بسیار سختی را در گروه خود پشت سر گذاشتیم و توانستیم به عنوان تیم صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم. هنوز فرصت برای جبران باقی مانده است و می توانیم با دو برد کار را به بازی پنجم بکشانیم.
دومین دیدار بین دو تیم پتروشیمی بندر امام و پالایش نفت آبادان از مرحله فینال رقابت های لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور با برتری 84 بر 62 به سود پتروشیمی به پایان رسید. همچنین دیدار روز اول دو تیم با نتیجه 80 بر 74 به سود پتروشیمی به پایان رسید.
6002 خبرنگار: محمد شاکری **انتشاردهنده :کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.