به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام عبدالرزاق عفری در خطبه های نماز جمعه این هفته شوش در جمع نمازگزاران ، با تقدیر از حضور حماسی مردم در پای صندوق های اخذ رای افزود: مسئله مهم در انتخابات حضور گسترده مردم است و با پایان انتخابات باید رقابت ها تبدیل به رفاقت و دوستی شود و همگان باید با حلم و بردباری از قانون تمکین کنند.
وی افزود:مشارکت پرشور مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سرنوشت کشور بسیار اثر گذار بوده و در عرصه ملی و بین المللی سبب تقویت نظام اسلامی می شودحضور در پای صندوق های اخذ رای ادای دین به انقلاب اسلامی، شهدا، امام راحل(ره) و رهبری است.
خطیب جمعه شوش افزود:این نظام با مردم یک ارتباط ناگسستنی برقرار کرده و هیچ ابرقدرتی نمی تواند مردم را از نظام، انقلاب و رهبرشان جدا کند.
امام جمعه موقت شوش با اشاره به اینکه رای مردم امانت و حق الناس است، گفت: مجریان امر انتخابات با حفظ امنیت این امانت را حفظ وصیانت کنند.
وی با بیان با تبیین شاخصه های رئیس جمهوری اصلح داشتن تقوای الهی ، ظلم ستیزی ، شجاعت ، صداقت و مبارزه با فساد است گفت:مبارزه با رانت خواری و بی اعتنایی به قدرت های سلطه گر از ویژگی های بارز رئیس جمهوری اصلح است.
حجت الاسلام عفری با گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهرگفت: فتح خرمشهر مرهون مقاومت و ایستادگی رزمندگان سپاه، بسیج، ارتش و همه آحاد جامعه بود.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی**انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.