به گزارش ایرنا احمد میدری شامگاه چهارشنبه در گردهمایی اعضای ستاد حسن روحانی در آبادان افزود: راهبرد دولت تدبیر و امید، در راستای امید و رفع سایه جنگ از کشور بود و ارتباط بین المللی روحانی و ظریف باعث شد تا رویکرد دیگر کشورها به ایران تغییر کند.
وی افزود: دولت تدبیر و امید سیاست خارجی عزتمندانه را برای کشور به ارمغان آورد.
نماینده مردم آبادان در مجلس ششم در بخش دیگری از سخنانش با انتقاد از عملکرد اقتصادی، سیاسی و خارجی دولت های نهم و دهم گفت: این عملکرد باعث شد وضع کشور به سمت دره نابودی پیش رود.
میدری به مشکل ریزگردها در خوزستان اشاره کرد و اظهارکرد: در مجلس ششم با توجه به تذکر سازمان ملل در خصوص خشک شدن تالاب ها مشکل ریزگردها به صورت ویژه بررسی شد و راهکاری های متعددی نیز برای مهار آن در نظر گرفته شد که همه آنها توسط دولت نهم و دهم نادیده گرفته شد.
وی افزود:آنچه در دولت نهم و دهم رخ داد، واگذاری استخراج نفت به شرکت های چینی در تالاب ها بود که باعث شد این شرکت ها با بی رحمی اقدام به حفاری نفت کرده و منابع طبیعی و تالاب های خوزستان را از بین بردند.
میدری ادامه داد: رئیس دولت نهم و دهم بداخلاقی انتخاباتی را در کشور پایه گذاری کرد و بداخلاقی های تبلیغاتی که در مناظره های دیده شد همه بیانگر فرهنگ تبلیغاتی رئیس دولت نهم و دهم است و نامزدها بجای ارائه برنامه مشخص و نقد و بررسی آن، به جدال های تبلیغاتی روی آوردند.
این همایش در آخرین شب تبلیغات نامزدهای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری با حضور جمعی از حامیان حجت الاسلام حسن روحانی در خیابان امام خمینی (ره) آبادان برگزار شد.
3015/6125 / 6037
خبرنگار ** عدنان جواهری ** تنظیم: سیدبهادر حسینی ** انتشار:عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.