به گزارش ایرنا رضا نجاتی چهارشنبه در نشست مشترک اعضای شورای تامین، هیات های بازرسی، اجرایی و نظارت انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و اعضای ستاد انتخابات شهرستان شوش افزود:هرکدام از عوامل اجرایی انتخابات نقش تاثیر گذاری در برگزاری باشکوه این حماسه سیاسی دارند.
وی با اشاره به نقش مهم هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی در انتخابات افزود: پای بندی به قانون، رعایت بی طرفی و امانت داری باید مدنظر تمام عوامل انتخابات در شهرستان باشد.
وی گفت: همه باید در کنار هم ، با احساس مسئولیت ، رعایت مر قانون،سلامت انتخابات و مشارکت حداکثری مردم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در روز 29 اردیبهشت تلاش کنیم.
نجاتی با اشاره به اینکه تمامی نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای انتخاب و آموزش های لازم را فرا گرفته اند گفت: از همه دست اندارکاران برگزاری انتخابات شهرستان شوش انتظار می رود با رعایت اصل بی طرفی ازاین امانت اعتماد مردم، نگهداری و حفاظت کنند .
رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان شوش از دستگاه های خدمات رسان از جمله ادارات برق، تلفن ، آب و هلال احمر خواست تا با بسیج تمامی امکانات خود در روز 29 اردیبهشت از آمادگی کامل برخوردار باشند.
فرماندار شهرستان شوش ابراز امیدواری کرد روز 29 اردیبهشت شاهد حضور حداکثری مردم در پای صندوق های اخذ رای باشیم.
محمدحسن پور نعمت رییس هیات نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری شهرستان شوش از آمادگی بیش از 600 نفر از بازرسان هیات نظارت شهرستان جهت برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور خبر داد.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر وروستا روز جمعه 29 اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
7280/6068
خبرنگار:مجتبی پناهی** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.