به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فر در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته در مسجد جامع خرمشهر با بیان اینکه مردم به دنبال حکومت جهادی هستند، گفت: ملت ایران اسلامی برای تحقق حکومت جهادی مناظره های کاندیدای رئیس جمهوری و وعده هایی که می دهند را دنبال کنند و عقبه ، سابقه و خدماتی که داشته اند را بررسی کنند.
وی اظهار داشت: اگر بنا باشد رئیس جمهوری قول و وعده بدهد ولی به وعده خود عمل نکند بهتر است که جای خود را به کسی بدهد که توانمند باشد.
وی با بیان اینکه مسئولان در هر پست و مقامی نباید از دین فاصله بگیرند گفت: امروزه با کمال تاسف فاصله طبقاتی ناشی از فاصله گرفتن از دین است و در حکومت اسلامی باید این فاصله طبقاتی از بین برود.
امام جمعه خرمشهر افزود:افرادی که به عنوان کاندیدای ریاست جمهوری خود را مطرح کرده اند اگر توان اجرایی ندارند اما قول بدهند شب اول قبر سیلی خواهند خورد.
حجت الاسلام موسوی فر گفت: اگر حاکم مصلح، متدین به اهداف دینی خود عمل کرد مردم نیز رفتارهای آن مصلح و حاکم را و یا رئیس جمهوری را می بینند و در بستر کار قرار می گیرند.
وی نقشه راه مقام معظم رهبری در برگزاری انتخابات را که از ابتدای انقلاب تاکنون مطرح کرده بسیار مهم دانست و گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری مناظره های زنده انتخاباتی بسیار مهم است و در مشاهده آنها نباید بی تفاوت بود.
امام جمعه خرمشهر افزود: در مناظره های انتخاباتی فرصت برای آگاهی بیشتر نسبت به شعارهایی که داده می شود وجود دارد لذا توصیه می شود حتما این مناظره ها دنبال شود.
حجت الاسلام موسوی فر، صیانت، سلامتی و حمایت از آرای مردم در انتخابات را اولین راهبرد مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: حمایت از حضور همه گرایش های سیاسی و حفظ خطوط قرمزهای نظام ، حضور گسترده مردم و مشارکت حداکثری راهبردهای مقام رهبری است.
وی در ادامه با تاکید بر حفظ آرامش در انتخابات، انتخابات هوشمندانه را از دیگر راهبردهای مقام معظم رهبری خواند و گفت: حفظ آرامش در هنگام انتخابات، امنیت انتخابات هوشمندانه بر فراز انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی باید در دستور کار مسئولان، رسانه ها، احزاب، گروه های سیاسی، مبلغان و سخنوران توانمند و دستگاههای نظارتی و اجرایی و مراکز امنیتی در اوقات باقی مانده قرار گیرد تا شاهد انتخابات پرشور بر فراز نظام مقدس اسلامی باشیم.
7100/ 6068
خبرنگار: کمیله حجازی** انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.