به گزارش ایرنا سخنگوی جمنا در شهرستان شوش روز چهارشنبه با انتشار پیامی اعلام کرد:در پی جلسه های مستمر و هماهنگ جبهه مردمی نیروهای انقلاب شوش (جمنا) با حضور اعضاء و جمعی از نخبگان در یک فرایند انتخاباتی از مجموع 15 نفر ، حجت الاسلام حاج احمد کعب عمیر را به اتفاق آراء به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی حجت الاسلام رئیسی در این شهرستان انتخاب کرد.
اسماعیل آزادیخواه افزود: همزمان با عید سعید مبعث حکم مسئولیت حجت الاسلام احمد کعب عمیر از مرکز خوزستان صادر شد.
وی با دعوت آحاد مردم برای حضور حماسی در پای صندوق های اخذ رای در روز 29 اردیبهشت اظهار کرد:در راستای عمل به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در جهت رفع دغدغه مردم در حوزه های مختلف زندگی ، از عموم اهالی مومن و شریف شهرستان شوش برای حضور در عرصه حساس انتخابات دعوت بعمل می آید.
آزادیخواه تاکید کرد:بزودی مکان و نحوه فعالیت ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم در قالب یک برنامه تعریف و تنظیم شده برای استحضار مردم شهرستان شوش اعلام خواهد شد.
وی افزود:از این پس تمامی اعلامیه و اطلاعیه های مربوط به ستاد حجت الاسلام رئیسی فقط از طریق سخنگوی جمنا شوش جنبه رسمیت خواهد داشت.
تاکنون از فعالیت ستادهای انتخاباتی سایر نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم در شهرستان شوش گزارشی دریافت نشده است.
6068 / 6037
خبرنگار: محمدعلی فریدپناه ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.