به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، تیم‌های صنعت نفت آبادان و سیاه‌ جامگان مشهد در قالب در هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت 18 امروز جمعه 25 فروردین ماه در استادیوم تختی آبادان به مصاف هم رفتند.

قضاوت این دیدار را بیژن حیدری بر عهده دارد که علیرضا ایلدروم، مهدی الوندی و محمد حسین ترابیان او را یاری می‌کنند. همچنین ناظر دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و سیاه‌ جامگان مشهد ابراهیم میرزابیگی است.

فیروز کریمی، سرمربی تیم صنعت نفت آبادان در این بازی ناصر سالاری، مجتبی ممشلی، علی عبدالله‌زاده، حکیم نصاری، حسین بغلانی، عزیز معبودی، محمد شادکام(90 علی صلاح هاشم)، محمدزبیر نیک‌نفس، امیر زلیکانی، رضا جبیره (66 حسین ساکی) و بهادر عبدی (65 گویی یان کیم) را در ترکیب خود قرار داد.

همچنین از سوی سرمربی سیاه‌ جامگان مشهد، محمد ناصری، محمدرضا خانزاده، وحید عسگری، رضا شربتی، علیرضا جلیلی، عبدالرضا زارعی (32 محسن آذرباد)، سالار افراسیابی، حسین بادامکی(82 سیدمیثم حسینی)، پیام ملکیان، روح‌الله سیف‌اللهی و گوران یرکوویچ. برای رویایی با تیم صنعت نفت آبادان صف‌آرایی کردند.

نخستین گل این دیدار با گل به خودی محمدرضا خانزاده در دقیقه 33 وارد دروازه سیاه‌ جامگان مشهد شد و شادی را برای زردپوشان آبادانی به ارمغان آورد.

ادامه بازی گلی در بر نداشت و با این گل شاگردان فیروز کریمی در صنعت نفت آبادان پیروزی یک نیمه‌ای را نصیب خود کردند.

در دقیقه 56 ضربه ایستگاهی سیاه جامگان پس از دفع ناقص سالاری به وحید عسگری رسید و این بازیکن نیز با ضربه دقیق خود توانست توپ را وارد دروازه نفتی‌ها کند.

بازی صنعت نفت آبادان و سیاه‌ جامگان مشهد در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید و شاگردان فیروز کریمی و اکبر میثاقیان امتیازات هفته بیست و هفتم لیگ برتر را تقسیم کردند.

وحید عسگری در دقیقه 40، از سیاه جامگان، مجتبی ممشلی در دقیقه 43 از صنعت نفت، سالار افراسیابی و محمد خانزاده در دقیقه 73  از سیاه جامگان و کیم، حکیم نصاری و محمد شادکام در دقیقه 73 از صنعت نفت آبادان از داور کارت زرد دریافت کردند.

تیم صنعت نفت آبادان با این تساوی 30 امتیاز از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام خلیج فارس کسب کرده است و در جایگاهش در رده دوازدهم جدول این لیگ تغییری نکرد.

همچنین سیاه‌ جامگان مشهد با 24 امتیاز شد و رده پانزدهم جدول لیگ برتر را به خود اختصاص داد.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 615894
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.