به گزارش ایرنا از پایگاه خبری پلیس جانشین فرمانده انتظامی دزفول روز یکشنبه از کشف انواع کالای قاچاق از سه انبار در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ ' نورعلی بارستی' در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با کالای قاچاق، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی دزفول با انجام اقدامات پلیسی سه انبار دپوی کالای قاچاق را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی و همراهی نماینده اداره صنعت و معدن از این مکان ها بازرسی کردند.
وی ادامه داد: در بازرسی از این انبارها مقدار 6 هزار و 800 کیلو گرم برنج ،700 قالب انواع صابون و مقادیر زیادی نسکافه ، آبمیوه ، زیتون و ذرت بسته بندی شده فاقد مدارک معتبر گمرکی کشف شد.
سرهنگ بارستی افزود: کارشناسان اداره صنعت و معدن ارزش کالاهای کشف شده را 368 میلیون ریال برآورد کردند.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان دزفول در خاتمه با اشاره به اینکه در این رابطه سه نفر دستگیر و راهی مراجع قضائی شدند، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیر مجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.
همچنین بنا به این گزارش یک انبار کالای قاچاق با تلاش ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی دزفول کشف و از این انبار مقادیری کالای قاچاق شامل چای ، صابون ، انواع نوشیدنی و باطری به ارزش 500 میلیون ریال کشف شد.
در این رابطه یک نفر دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی شد.
6068/7278
خبرنگار: رقیه کردی ** انتشار: محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.