مدیر نظارت بر مواد غذایی معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان از معدوم‌سازی 25 هزار قوطی کنسرو مرغ غیرسالم در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سید جابر پورشعیب، اظهار کرد: بعد از بازرسی کارشناسان غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان، آنها نسبت به سلامت یکسری کنسروهای مرغ مشکوک شدند و بلافاصله محموله را توقیف کردند.

وی افزود: بعد از نمونه‌برداری از این کنسروها، محموله به آزمایشگاه معتبر سازمان غذا و دارو در تهران ارسال شد و پس از انجام آزمون، جوابیه ارسال‌شده به معاونت، غیر منطبق اعلام شد. پورشعیب خاطرنشان کرد: این موضوع در کمیته فنی معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان مطرح شد و بعلت غیرمنطبق بودن و آسیب رساندن به سلامت مردم، این کنسروها غیر قابل مصرف انسانی اعلام شدند.

وی در همین خصوص تصریح کرد: این محموله حاوی 25 هزار قوطی 180 گرمی کنسرو مرغ بوده که پس از طی مراحل قانونی توسط دادستانی دستور انهدام داده شد و این کنسروها در حضور کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی آبادان معدوم شدند.

وی از مردم خواست که در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک در خصوص محصولات غذایی، آرایشی و بهداشتی؛ موضوع را از طریق سامانه 1490 و یا حضوری به معاونت غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی آبادان اطلاع دهند .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.