کوروش بهادری روز یکشنبه در گفت ‌و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد:طبق بررسی نقشه های پیش یابی با ورود سامانه ناپایداری که از اواسط وقت شنبه سبب ابرناکی و سپس شروع بارش ها شده تا اواخر روز سه شنبه بارش در اکثر نقاط استان پیش بینی می شود.
وی ادامه داد:بارش همراه با رعد و برق و تگرگ بوده و در مناطق شمالی از شدت بیشتری برخوردار است و خلیج فارس نیز مواج پیش بینی می شود.
وی افزود: بارش‌ها اغلب در مناطق شمال و شرق استان رخ می دهد و امکان افزایش دبی رودخانه ها نیز می رود.
مدیر کل هواشناسی خوزستان از مسافران نوروزی خواست در ایام بارندگی از نزدیک شدن به حاشیه رودخانه‌ها جدا خودداری کنند و از چادر زدن در مکان‌هایی که امکان آبگرفتگی دارد بپرهیزند.
بهادری افزود : با ورود سامانه بارشی از روز شنبه دراستان به ترتیب مسجدسلیمان با13.4 و دزفول با 14 میلیمتر کمترین و بیشترین بارش را تاکنون داشته اند .
مدیریت بحران شهرستـان اهواز نیز نسبت به اتخاذ تمهیدات لازم اعم از برقراری کشیک شبانه روزی و آماده باش دستگاه های مرتبط مراکز بهداشتی و درمانی، بازدید و بررسی پست ها و خطوط انتقال برق، بازدید و بررسی تاسیسات دفع فاضلاب و شبکه های آبرسانی، نظارت بر سیل بندها و راه ها، اطلاع رسانی به شهروندان به ویژه بیماران، کودکان، سالمندان، مسافران، کشاورزان، دامداران، صیادان و افراد ساکن در معرض خطر و مناطق با احتمال وقوع تنـدباد ، صاعقه و سیل برای رعایت نکات ایمنی و بهداشـتی تاکید کرد.
7165/6068
خبرنگار:حمیدرضا ترابی فرد ** انتشار: محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.