به گزارش ایرنا مهراب عبدالهی روز دوشنبه در نشست ستاد نوروزی شهرستان دزفول در سالن جلسات فرمانداری افزود:در 20 روز گذشته 975 مورد بازرسی توسط بازرسان اداره صنعت ، معدن و اتاق اصناف دزفول از بازار انجام شده که از این تعداد 62 پرونده متخلف به تعزیرات حکومتی ارسال شده و مابقی پرونده ها نیز در دست بررسی است.
وی از اجرای مانور نظارت بر کالا و خدمات خبر داد و گفت:با کنترل بازار و تشدید نظارت بر بازار وضعیت خوبی در سطح شهرستان دزفول حاکم است و کمبودی وجود ندارد.
عبدالهی بیشترین شکایت را مربوط به نرخ بالای سفره خانه ها عنوان کرد و افزود: پیشنهاد می شود سفره خانه ها برای جذب گردشگر در ایام نوروز قیمت ها را کاهش دهند.
رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت دزفول همچنین افزود:کمیته تنظیم بازار در دزفول فعال شده و نشست هایی برای پایش کالا ، خدمات و نظارت بر تامین کالاهای ضروری مردم برگزار شده است و در حال حاضر آرامش خوبی بر بازار حاکم است.
وی افزود:برای تهیه میوه شب عید در دزفول نیز هماهنگی لازم با اداره تعاون روستایی انجام شده است.
حجت الله آریایی سرپرست اداره میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری دزفول نیز گفت:برای کاهش قیمت ها به سفره خانه ها پیشنهاد شده اما به دلیل هزینه بالای پخش موسیقی زنده در سفره خانه ها نمی توان آنها را مجبور به کاهش قیمت کرد.
حبیب الله آصفی فرماندار دزفول نیز گفت:ایام نوروز زمان جذب گردشگر و مشتری برای سفره خانه هاست که آنها را از نظر اقتصادی توانمند می کند لذا نمی توان کاهش قیمت ها را بر سفره خانه ها و رستوران های سنتی تحمیل کرد.
در آستانه تعطیلات نوروز ، شهرستان دزفول با بسیج امکانات برای میزبانی بیش از 2 میلیون مسافر و کاروان راهیان نور آماده شده است.
7278/6068
خبرنگار:رقیه کردی-انتشار:محمدعلی فریدپناه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.